El Duque reviews

HygiΓ«ne

Laatst bijgewerkt: 29 februari 2024

Goed Hotel!

β€œ Het hotel is prima! Ruime kamers, goed sanitair en vriendelijk personeel β€œ

Laatst bijgewerkt: 15 februari 2024

Heerlijke vakantie in El Duque

β€œ Rustig gelegen hotel, grote studio met heerlijke bedden, ruim terras en veel variatie in de buffetten. β€œ

Laatst bijgewerkt: 13 februari 2024

β€œ 's Avonds was er entertainment en het geluid was veel te aanwezig. Waarom, dat snap ik niet, want met minder lawaai zou iedereen daar ook van kunnen genieten. Denk aan de gasten, die hier niet van houden. β€œ

Laatst bijgewerkt: 15 januari 2024

Klein paradijsje

β€œ Schittterend complex, ideaal met kinderen, superschone en royale appartementen. Wordt dagelijks gepoetst en verschoond. β€œ

Laatst bijgewerkt: 11 januari 2024

Vakantie januari 2024

β€œ Erg vriendelijke bediening aan de balie en in het restaurant. Hotelkamer die wij hadden was wat gedateerd, maar prima. Buitenkant hotel en zwembad ziet er leuk en verzorgd uit. Het eten ook prima en gevarieerd maar het buffet komt op een gegeven moment je neus uitπŸ˜‰ Fijne vakantie gehad! β€œ

Laatst bijgewerkt: 16 december 2023

Minibreak december 2023

β€œ Zeer de moeite waard! Goede accomodatie β€œ

Laatst bijgewerkt: 4 december 2023

Ietwat teleurstellend

β€œ Het was voor ons de tweede keer in het complex. De eerste keer was fantastisch maar nu kregen wij niet door ons gewenste kamers. Dit bleek volgens het hotel veroorzaakt te zijn door de reisorganisatie. Ik had onze wens al rechtstreeks bij het hotel neergelegd maar de reisorganisatie had een andere (tegenovergestelde) wens bij hen neergelegd. β€œ

Lieuwes
Laatst bijgewerkt: 8 november 2023

Net hotel op goede locatie

β€œ Een net hotel op een mooie locatie met vriendelijke staf. Het ontbijt en bediening is ook erg goed. We hadden helaas de pech een superior-kamer (G-202) boven de dagelijkse animatie te hebben ontvangen. Het animatie team ziet een noodzaak om dit ook zo luid mogelijk te doen. Helaas zag de staf ook geen mogelijkheid om ons een andere kamer geven, desnoods een studio, dan moet je 's avonds wel het resort ontvluchten want gewone conversatie op het terras is dan niet meer mogelijk. De meubels en keuken had wel een nieuw verflaagje nodig, maar je woont gelukkig op het terras en dat was fantastiesch. Gelukkig is er een heleboel gezelligheid in de nabije omgeving. We hebben een heerlijke week op een fantastisch eiland gehad. β€œ

Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2023

El Duque augustus 2023