Callaomar reviews

Laatst bijgewerkt: 18 maart 2024

Prima plek

Ruim en schoon appartement, goed bed, veel kastruimte, eigen terras met parasol. Fijn, schoon zwembad met ligbedjes en parasols en buitendouches. Wel eigen zwembadlaken meebrengen. Afvoer van de douche in de badkamer kan de hoeveelheid water bij geheel opengedraaide kraan van de vaste douchekop niet aan. Iets om rekening mee te houden. Kortom een prima plekje om te genieten van zon en warmte.

Bert en Jeanette Van Der Meer
Laatst bijgewerkt: 9 februari 2024

Fantastische accomodatie!

Calloamar is een fantastische, kleinschalige, schone en vriendelijke accommodatie met een heerlijk groot zwembad. Het heeft uitzicht op zee, die zich op loopafstand van het appartement bevindt. Ook alle voorzieningen zijn op loopafstand. Wij komen graag nog eens terug.

Laatst bijgewerkt: 21 december 2023

Mooi appartement Calaomar

Een ruim spaans appartement met alle benodigdheden en vriendelijke beheerder.

Laatst bijgewerkt: 14 december 2023

Uitstekend appartement.

Uitstekend appartement, schoon, zeer ruim en netjes. Groot balkon naast woonkamer op zuiden, kleiner balkon naast slaapkamer op noorden. Prima bedden, douche en badkamer. Gelegen in rustige wijk, ca 10-15 minuten lopen tot strandje, winkels en restaurants. Binnen een paar minuten lopen altijd parkeermogelijkheden auto. Fijn appartement, kom er graag weer.

Laatst bijgewerkt: 6 december 2023

Ruim, fris en goede ligging

Apartamentos Callaomar kunnen wij alleen maar aanbevelen. Geen kritische noot dus. Het appartement is rustig gelegen, heel ruim en schoon; handdoekenwissel om de twee, drie dagen (dus niet 1x/week zoals in de beschrijving). Restaurants meer dan voldoende op loopafstand, net als strand. De voorbereiding door Ilios was ook weer perfect, zoals gewend!

Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2023

Basic maar goed

Het tweekamerappartement is redelijk ruim en licht. De badkamer was heel fijn met een heerlijke douche. Het is basic maar alles is wel aanwezig, zelfs een wasmachine in de kelder van het complex waar je gebruik van kan maken. Er is een mooi groot zwembad en er zijn voldoende ligbedden, ook schaduwplekken. Enkele minpunten: we keken uit op het zwembad maar daarachter ligt een vrij drukke doorgaande weg. Het lag minder rustig dan we dachten. Toch was het niet heel storend. Er was nooit iemand bij de receptie. Wij hadden twee keer een technisch probleem in ons appartement. Telefonisch kregen we de eigenaar ook niet te pakken. Via WhatsApp wel en er werd ook snel op gereageerd, dus dat was gelukkig fijn. Het duurde soms 3 of 4 dagen voordat de handdoeken verschoond werden. Dat vond ik te lang duren. Je kreeg maar 1 grote handdoek.

Laatst bijgewerkt: 29 mei 2023

Kleinschalige locatie zwembad. Schoon, ruim. Rustig, wel een paar keer arriverende buren midden in de nacht. Personeel niet persoonlijk gezien (ook niet nodig gehad). Callao Salvaje op loopafstand met voldoende restaurants voor een week. Beetje tricky te vinden, aan het einde van een doodlopende straat.

Laatst bijgewerkt: 29 maart 2023

Groot appartement, beetje gedateerd, maar wel schoon. In verhouding een groot zwembad.

Gratis parkeren dicht bij accommodatie. Locatie geschikt voor uitstapjes op eiland.. Beetje gedateerd maar wel schoon.

Robert en Sophia Endhoven - Onstein
Laatst bijgewerkt: 13 maart 2023

Fijn kleinschalig appartementencomplex

Ruime appartementen met fijn zwembad. Het is erg schoon en het linnengoed en handdoeken worden regelmatig gewisseld. De keuken en badkamer zijn erg gedateerd. Bestek is een ramp.

Het zwembad is fris maar verder prima
Ondergaande zon vanuit Callaomar