San Gil reviews

Laatst bijgewerkt: 17 maart 2024

Prettig verblijf

Mooi hotel, nette kamers, prima ontbijt. Het hotel ligt op ongeveer 15 min lopen van het begin van het centrum dus prima te belopen.

Laatst bijgewerkt: 14 maart 2024

Keurig hotel

Zeer net, schoon hotel. Prima kamers. Goede bedden. Vriendelijk personeel. Klein nadeel:douchen in bad. Goede ligging. Veel bezienswaardigheden op loop afstand.

Van Oosten
Laatst bijgewerkt: 8 maart 2024

Goed hotel.

In een smalle straat. Buitenkant als een Spaans pand, binnenkant heel modern. Wij hadden een kleine maar zeer mooie kamer. Alles super schoon en dagelijks schoongemaakt. Uitgebreid super ontbijt voor elk wat wils. Zelfs champagne was aanwezig. Voor een stedentrip naar Sevilla erg aanbevolen. Alles goed aan te lopen maar ook OV is prima te doen.

Laatst bijgewerkt: 5 maart 2024

Prima hotel en lekker op loopafstand van horeca en centrum

Laatst bijgewerkt: 24 februari 2024

Prima hotel op een rustige plek

San Gil is een mooi hotel met vriendelijk en behulpzaam personeel. Het ligt in een rustige straat. Het oude centrum is op loopafstand. We hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant, maar gegeten in het centrum. Kamers zijn netjes. De binnenplaats is goed verzorgd. Kleine puntjes. De schuifdeuren in de kamers lopen niet heel soepel en onze kamer zat boven het restaurant waardoor je ‘s ochtends werd gewekt door etenslucht.

Laatst bijgewerkt: 14 februari 2024

Prachtig en rustig gelegen hotel tegen het centrum van de stad

Hotel ligt net een straat achter de doorgaande weg waardoor het er heerlijk stil is. Prachtige kamers met grote badkamer met alle voorzieningen. Vriendelijk personeel en een heerlijk ontbijtbuffet.

Mw. J. van Bladeren
Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2023

Het hotel was prima meer als dat we verwacht hadden heerlijk ontbijt kluisje. Badhanddoeken voor bij het zwembad internet een super vakantie en natuurlijk weer geweldig geholpen door de meiden van travelxl rijnlaan utrecht

Hr. L.W.J. Wijnhoven
Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2023

Het kan net

Hotel lastig te vinden ,ondanks Google maps.parkeren met hulp van Hotel medewerker. Millimeter werk in parkeerkelder van Hotel. Kamer 121 is niet de beste kamer. Wel schoon. Vrij harde matras. Douchen in bad. Ontbijt is uitgebreid, prima. Personeel is zeer behulpzaam en gastvrij. Ligging van Hotel, is einde van historisch centrum. Bezienswaardigheden zijn te lopen, maar neem je wandelschoenen mee.

Laatst bijgewerkt: 20 juli 2022

Mooi hotel op loopafstand van leuke restaurants

Heerlijk hotel met heerlijk ontbijt. Ruime kamers en een mooi dakterras met zwembad om af te koelen.

Laatst bijgewerkt: 23 april 2022

Goed te bereiken midden in het centrum goed ontbijt

Ingang Hotel