Petit Palace Santa Cruz reviews

Laatst bijgewerkt: 30 maart 2024

Klein paleisje

Een prachtig kleinschalig hotel, met veel karakteristieke kenmerken. Heel vriendelijk personeel, 24 u/dag beschikbaar. Ontbijt is overvloedig. Kamers bijzonder schoon en modern. Niet groot, maar groot genoeg. Aan de noordkant van de wijk Santa Cruz, dus op loopafstand (5-10 min) van de belangrijkste attracties. Koffie en thee de hele dag gratis.

Laatst bijgewerkt: 30 maart 2024

Prima plek

Zeer goede uitvalbasis voor bezoek aan het mooie Sevilla. Prima hotel, zeer aardige en behulpzame medewerkers. In ons geval geen ontbijt geboekt, dit gedaan bij kleine zelfstandige ondernemers.

Laatst bijgewerkt: 23 maart 2024

Hotel petit palace

Mooi hotel in een gezellige buurt.

Laatst bijgewerkt: 14 februari 2024

Vakantie Stendentrip Sevilla

Alles perfect geregeld en goed hotel in centrum op loopafstand van bezienswaardigheden. Ook personeel prijsvrij zeer behulpzaam tijdens en na boeking. Top geregeld.

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2023

Een klein paleisje in Sevilla. Overal dichtbij, schone kamers en vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2023

Top hotel

Perfecte ligging, vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt

Laatst bijgewerkt: 21 december 2022

Een knus en goed hotel midden in het centrum.

Mooi en schoon hotel, met een leuke patio waar je gezellig kunt ontbijten.

Laatst bijgewerkt: 27 november 2022

Mooi hotel op perfecte locatie in het centrum

Hotel ligt op een perfecte locatie in het centrum. Wij hebben heel veel gewandeld en konden bijzondere plekken op loopafstand bezoeken. Dichtbij de kathedraal en gezellige restaurantjes. Wij hebben geen gebruik gemaakt van ontbijt. Naast hotel ligt een restaurant voor goed ontbijt maar iets verderop ook genoeg mogelijkheden.