H10 Corregidor Boutique reviews

2,9

Laatst bijgewerkt: 27 maart 2024

Keurig hotel met prima bediening en service.

Hotelpersoneel is zorgzaam t.a.v. je verblijf. Hotel heeft een ruime lobby waar een drankje genuttigd kan worden en het ontbijt is een waar feest. Hotelkamer is netjes en verzorgd.

Laatst bijgewerkt: 23 maart 2024

Uitstekend hotel

Prachtig hotel , schoon vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt met alles erop en eraan. Er ontbrak ons aan niets. Op loop afstaand van winkels , historisch centrum en eigenlijk alles wat je moet zien in Sevilla. Wij hebben genoten . Dank je wel.

Laatst bijgewerkt: 18 maart 2024

uitstekend hotel, boven vrwachting

ikwas erg blij verrast over dit 3 sterren hotel. Zo gezellig en mooi ingericht. Perfecte service van personeel. Vriendelijk , behulpzaam en professioneel. De locatie is ook perfect, ik zou zeker dit hotel opnieuw kiezen mocht ik weer naar Sevilla gaan. het ontbijt, zo uitgebreid met van alles en nog wat. Kortom, ik geef het een 9 plus

Laatst bijgewerkt: 18 maart 2024

Geweldig!

Alles is prima gegaan! Hotel H10 Corregidor was uitstekend. Heel goede service en bijzonder vriendelijk en welwillend personeel. Wij wilden graag een ander bed, een dubbel bed ipv een 2-persoonsbed. Ze hebben dat heel snel en met veel vriendelijkheid geregeld voor ons. Ontbijt was ook prima!

Laatst bijgewerkt: 17 maart 2024

Geweldig hotel

Geweldig hotel. perfecte ligging, vriendelijk personeel. Schone kamer. Geweldig ontbijt

Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Geweldig Hotel, zeer vriendelijk personeel, bedden lagen heerlijk. Het was erg schoon, we hebben elke ochtend genoten van een heerlijk ontbijt.

Laatst bijgewerkt: 11 maart 2024

Mooi hotel nabij centrum van Sevilla

De kamer was schoon en had een goed bed. Het ontbijt was werkelijk voortreffelijk. In de omgeving van het hotel waren voldoende restaurants en terrasjes.

Laatst bijgewerkt: 7 maart 2024

H10 corregidor boutique hotel: In één woord GEWELDIG!

Mooi hotel, zeer vriendelijk personeel, lekker ontbijt. Top!

Jan J
Laatst bijgewerkt: 6 maart 2024

Geweldig hotel

H10 Corregidor hotel is een geweldig hotel waar je zeer gastvrij wordt ontvangen, goede kamers met prima bedden ( bad was een de kleine kant), uitstekend ontbijtbuffet met ruime keuze, er heeft ons aan niets ontbroken Ook de ligging is geweldig op korte loopafstand van het oude centrum.

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

Leuk hotel

Een leuk hotel . Mooi rustig gelegen maar alles op loopafstand te bezichtigen. Ontbijt super goed. Onze kamer wel gehorig en stonk vanuit de badkamer( waarschijnlijk geen stankafsluiters in de douche. Kunt kiezen uit 3 verschillende kussens ook heel fijn . Personeel vriendelijk en erg behulpzaam.