Marble Stella Maris reviews

Laatst bijgewerkt: 1 september 2023

Fijne vakantie

Goed hotel. Kamers zijn schoon en goed onderhouden. Vriendelijk personeel en uitgebreide keuze qua eten. Let op dat je goed ter been bent, want het is soms een hele klim naar je hotelkamer.

Hr. B. van Houwelingen
Laatst bijgewerkt: 29 augustus 2023

Stella Maris Ibiza

Fijn all inclusive verblijf Prima eten Schone accomodaties met airco

Hr. E. Stevens
Laatst bijgewerkt: 3 augustus 2023

Zeer nette accommodatie en goede service

Opgeruimd park en schone kamers, zeer net en vriendelijk personeel. Ook het eten was zeer goed en afwisselend voor een all inclusive hotel. Kamers liggen wel tegen de berg op dus lopend een klim, maar hier hebben ze een shuttlebusje voor die je ophaalt en brengt wanneer je wil.

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2022

Prima verblijf op mooie locatie

We hebben een heerlijke vakantie gehad . Het eten was een stuk beter als een eerder verblijf. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Laatst bijgewerkt: 23 september 2022

Mooi hotel, rustig gelegen

Het hotel ligt tegen een steile berg, er rijdt een electrisch busje , dat is erg fijn. Maar je merkt het toch wel in je kuiten, ook al als je alleen maar naar beneden loopt. Medewerkers zijn vriendelijk. Wij hadden alleen ontbijt. Was oke, als je vroeg gaat dan is er van alles genoeg. Tegen 10 dan zijn er veel dingen op en die worden dan ook niet meer bijgevuld. Niet veel variatie. Als je voor je rust gaat dan zou ik dit hotel niet boeken. Zeker in de ontbijtzaal zijn er veel kinderen aanwezig, en ja die maken wel eens lawaai. Als je vroeg gaat heb je daar niet zo'n "last" van. De hotelkamer was schoon. Wij wilden graag een 2 persoonsbed. Er waren 2 een persoonsbedden. De volgende dag kwamen de kamermeisjes en die hadden een topper erop gelegd, het bed bleef ook netjes tegen elkaar staan. Het lag heerlijk. Wel was de kamer erg gehorig, je kunt de buren letterlijk horen praten! Koelkast, airconditioning alles werkt prima. Zwembad zijn we maar 1 x geweest. Wij zijn meer van het strand. Maar ik vond het wel oke. Veel wespen, maar dat zal overal zijn. Elke avond entertainment, als je daar van houdt is het leuk denk ik. Merendeel zijn nederlanders dus ook het entertainment is daar op aangepast; lekkere hollandse meezingers enzo... Er is een mooi baaitje vlakbij, op loopafstand. Voor 21 euro huur je hier 2 bedjes en een parasol. Of je koopt in het hotelwinkeltje een parasol van 10 euro waar je de hele vakantie mee kunt doen... Het baaitje is heerlijk om te zwemmen, het is niet groot, dus je ligt wel dicht op elkaar. In het water zwemmen visjes die knabbelen aan je voeten, de een vindt dat grappig en de ander eng. Topless is in Ibiza vrij normaal trouwens! Gezien de vele witte borsten wennen de toeristen er ook snel aan! In de hotellobby kun je een auto huren. De prijzen zijn best wel hoog maar dat is overal in Ibiza. Kleine autootjes zijn er natuurlijk niet meer, dus je bent "verplicht" een grote en duurdere te huren. Het eiland is niet groot, dus met een auto kun je vrij snel overal komen. San Antoni is te lopen, ongeveer 45 min. Best wel leuk, langs het water (merendeel). Taxi terug was 8 euro dus dat is ook goed te doen.

Laatst bijgewerkt: 13 september 2022

Fijne accommodatie

TOP! Mooie accommodatie. Leuk voor gezinnen met (jonge) kinderen. Meerdere schone zwembaden, kamers waren erg netjes en werden elke dag schoongemaakt. Personeel is erg vriendelijk en het eten was erg goed. Wij hebben genoten!

Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2022

Mooi park maar erg massaal.

Mooi park. Heel schoon en wordt echt goed bijgehouden. Wel behoorlijk commercieel en erg druk. Moeilijk een plekje vinden bij het zwembad soms. Het Spaanse personeel is heel erg vriendelijk, het Nederlandse personeel beduidend minder, vooral het meisje van de receptie. Het eten is een beetje wat je verwacht van een all-in. Weinig bijzonders. Het ontbijt was overigens wel prima. Het publiek bestaat grotendeels uit Nederlandse gezinnen. Als je dingen buiten het park wil gaan zien moet je wel een auto huren of taxi’s nemen want het park ligt redelijk afgelegen. Bij de receptie kunnen ze een taxi voor je bellen maar duurt soms erg lang dus wij hadden de app Taxi Click geïnstalleerd, werkt perfect en je hebt meestal binnen 10 minuten een taxi ter plaatse. Doordat het park op een heuvel ligt moet je wel behoorlijk wat lopen als je kamer ver van het zwembad zit. Maar er is een buggy service die je naar je kamer kan brengen.

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2022

heerlijke plek, lekker eten en vriendelijke mensen

heerlijke vakantie gehad. Goede kamer, lekker eten, leuke zwembaden en makkelijke verbinding naar bus richting andere plekken

Laatst bijgewerkt: 20 juni 2022

Mooie ligging

Mooie ligging doordat het tegen een heuvel aan ligt. Goede service om dmv golfkarretje naar boven gebracht te worden. Eten redelijk, veel van het zelfde en niet goed warm. Kamer prima met airco en super goede bedden. Personeel erg vriendelijk. Doordat het wat afgelegen ligt heb je als uitstapjes wil,doen wel een auto nodig.

Laatst bijgewerkt: 13 juni 2022

Groot, gemaakt voor de massa, onpersoonlijk

Voor ons niet voor herhaling vatbaar, maar wellicht voor andere mensen is dit hotel meer dan prima. Het hotel is gemaakt voor de massa, en wij gaan in het vervolg voor een kleiner hotel.

Uitzicht zeezicht kamer
Strand bij het hotel
Het zijn leuke appartementen complexen waar je verblijft, maar het kan wel boven op de berg liggen e
De bingo  oo vrijdagavond. . Erg triest in dit domme pak
Omgeving  Marble Stella Maris