Gavimar Cala Gran Costa del Sur reviews

Spruit
Laatst bijgewerkt: 31 oktober 2023

Top hotel op een top lokatie

Na alle recensies gelezen te hebben gingen we vol goede moed richting Mallorca:-) We kunnen niks anders zeggen dat dat het hotel echt goed is , eten is wel veel hetzelfde maar dat is bij de meeste hotels op Mallorca . Hotelkamer zijn verouderd maar om te slapen en douchen ben je niet veel nodig .. De locatie is echt super , prachtig uitzicht , gezellige animatie .. Enige nadeel vinden wij , kleine zwembaden .. Voor ons de 4e keer Mallorca , maar de 1e keer in de herfstvakantie , wat hebben we genoten , heerlijk rustig , en heeerlijke temperaturen:-)

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2023

Ik heb veel mee gemaakt maar zo hotel voor die prijs.het eten was niet te vreten de bedden wordt niet eens verschoond en ga zo maar door

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2023

Heerlijk hotel! Maar boek niet via Prijswijs!!

Het hotel was goed, ruim opgezet, heerlijk eten, ontzettend vriendelijke en behulpzame mensen. Ik had via PrijsWijs geboekt. De service van hen was belabberd. Het lukte me met geen mogelijkheid om online bij Ryanair in te checken. Hun 'hulp' was mager en toen dat niet lukte en ik nogmaals om hulp vroeg antwoordden ze gewoon niet meer. Laatste vakantiedag UREN bezig geweest. Meer dan een uur op de luchthaven bij de balie van Ryanair gestaan, angstig of ze ons überhaupt wel konden inchecken. Uiteindelijk € 61 moeten betalen en toen konden we eindelijk ingecheckt worden. PrijsWijs gaf niet thuis toen ik dit bedrag terug wilde hebben. Ongelooflijk. Ik ga graag terug naar Gavimar maar NOOIT MEER met Prijswijs..!!!!

Isabel
Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2023

Slecht hotel op een prachtige locatie

De receptie is niet heel vriendelijk, de kamer was gehorig, redelijk schoon maar gedateerd met doorliggende zachte bedden, wel iedere dag schone badhanddoeken en prachtig uitzicht vanuit onze kamer op de baai. Ontbijt was simpel, jammer er een mier tussen de jam cupjes liep en dat de broodjes amper gebakken waren, niets had kleur! Snack was rampzalig, hamburger amper gebakken en friet was (alle dagen) slap, vet en koud, na 2 pogingen maar buiten de deur gaan lunchen en dus ook geen middag en avondeten geprobeerd. Ook borg betalen voor je drinkbeker en bord was niet handig, op een all in resort heb je normaal gezien je portemonnee niet nodig. Leuke vakantie gehad, Mallorca is geweldig maar volgende keer niet meer in Gavimar.

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2022

Verouderd hotel op toplocatie.

Toplocatie. Strand op loopafstand (vanaf hotel een tunnel onder de naastgelegen weg door. Animatieteam deed het erg goed. Personeel werkt hard en is doorgaans vriendelijk. Wifi is goed genoeg. Dikke plus is 2 eigen zwembaden bij de appartementen. Het eten is redelijk goed met dagelijks veel vers fruit Dagelijks voldoende nieuwe handdoeken bii de kamers gekregen. Voedselhygiene is echt onvoldoende. Borden worden glibberig van het vet of met stukjes eten er nog aan en een korrelig aanvoelende onderkant weer als ' schoon' aangeboden. Koffiemokken zijn regelmatig niet goed schoon. Bestek was merendeel van de tijd niet schoon genoeg. Voorgesneden komkommer smaakt le tijdens een maaltijd sterk naar zeep/chloor Tafels die wiebelen staan al dagen op dezelfde natte eervetten. Sanitair, zwembaden en zwembadtrappen hebben hun beste tijd gehad en kunnen op zijn minst een opfrisbeurt gebruiken. 11-jarige dochter heeft de op 1 na laatste dag erg ziek op bed gelegen met voedselvergiftiging door een slechte mossel van het avondeten er voor. Transfer jeen en terug was gied geregeld. 4 bedden in 1 appartement wil zeggen 1 2 persoonsbed en 1 kleiner bed met een uitrekmatras er onder.

Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2022

Teleurstellend en slecht onderhouden

Het eten is lauw en veel te lang gebakken of gekookt. De laatste dag zat de schimmel op de geraspte kaas. Broodjes van het ontbijt worden gewoon bij de lunch weer gebruikt, erg taai niet te hachelen. Het was snikheet in de kamer want de airco deed het niet, als je de deur opendeed werd je aangevallen door muggen. Volgens de manager waren er geen muggen in deze tijd van het jaar.

Laatst bijgewerkt: 5 september 2022

Goede ligging en vriendelijk personeel

Hele fijne vakantie gehad! De kamers waren wat ouderwets en kunnen beter worden bijgehouden in mijn ogen. We zijn een week gebleven. Er werd tussendoor niet schoongemaakt of bedden verschoond oid. Schone handdoeken kregen we wel elke dag. Het personeel was over het algemeen heel vriendelijk. Onze kamer lag direct aan het ondiepde zwembad, dus dat was perfect met een peuter. Bij het strand ben je binnen een paar minuten, dus daar zijn we ook regelmatig geweest en winkels zijn er ook heel veel op loopafstand. Het eten was goed! Heel gevarieerd en een groot aanbod. Gedurende de dag waren er ook snacks te krijgen. We hebben en hele fijne vakantie gehad!

Laatst bijgewerkt: 21 augustus 2022

Verschrikkelijk

Het hotel is oud, het eten is verschrikkelijk en niet warm. De kamer was een ramp de airco deed het niet en het was zo klein dat onze koffers er net in paste, voor de rest geen loop ruimte gehad. En hier betaal je dan 2500 euro voor voor 2 personen schandalig!

Laatst bijgewerkt: 26 juli 2022

Geen 3 ster waard, de ligging is gunstig

Het hotel ligt op een goede centrale plek dicht bij het strand en het stadje! De hotelkamer was niet hygiënisch en oud en in de badkamer zaten de tegels los en barsten erin het plafond zat los, en zelfs de deurpost zat los! Het is erg gehorig, een hoop herrie op de gang en van de bovenkamer! Er was zelfs een vrouw die in het restaurant werkte die mij heeft gevraagd of zei geld van mij kon lenen, dat vind ik erg onprettig! Je kon maar veruit maken van 2 zwembaden die ook niet hygiënisch zijn!

Laatst bijgewerkt: 23 juli 2022

Leuk

kleine omgeving rondom het zwembad, zelf je lig stoel pakken en precies om 18 uur moet je ervan af....1 zwembad was niet open 23 uur stopt het avondprogramma, zou een uurtje langer mogen

Bed met extra matras er onder