Gavimar Ariel Chico Club & Resort reviews

Rinsma
Laatst bijgewerkt: 1 november 2023

Genoten

Super herfst vakantie gehad. Mooie locatie met alles in de buurt en dichtbij verschillende prachtige baaitjes. Personeel is super vriendelijk en willen met alles helpen en meedenken. Zo zijn wij tegen betaling van een studio naar appartement met 1 slaapkamer gegaan voor iets meer ruimte. Elke avond iets te beleven op het middenplein mocht daar behoefte aan zijn. Eten was goed voor de prijs maar verwacht geen culinair buffet. Genoeg mogelijkheden om uit eten te gaan en vele leuke winkeltjes om de hoek.

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2023

Mooi hotel

Nette hotel, vriendelijke personeel en ruime keuze uit eten. Al eet je geen varkensvlees heb je nog genoeg keuze. Kamers beetje gehorig maar voor de rest alles oké. Het is een aanrader

Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2023

Locatie boven verwachting

Wat je mag verwachten van een 3 sterren hotel: kamers basic maar schoon. Wel gehorig als mensen luidruchtig door de gang lopen. All inclusive: genoeg variatie. Top dat er gekozen kan worden tussen vlees en vis dat dan voor je wordt gebakken. Van de ligbedden bij het zwembad zijn sommige doorgezakt. Genoeg plek voor een bedje in de zon. Locatie is fantastisch. Strand, winkels, bars, restaurants alles om de hoek en op loopafstand. Prima prijs/kwaliteit

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2023

Laatst bijgewerkt: 22 juli 2022

Prima appartement voor wie niet van te veel drukte houd.

Prima genoten van het weer. Personeel is ook zeer vriendelijk en behulpzaam. Zeker bij de receptie. Eten op 1e dag was niet veel maar prima om de nacht door te komen. Voor de rest was het eten dan ook zeer goed. In overvloed. Fruit,yoghurt,paella enzovoort.

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2019

Leuk hotel opzich...

Leuk hotel! Super leuke animatie, normaal ben ik daar niet zo van. Voor de kleintjes ook erg leuk. Ligging van ons 2 kamer appartement was op de begane grond. We hadden uitzicht op de midget golf baan en de zee. Het eten vonden we niet al te goed! Jammer! Bevroren mosselen, schimmel op de cupcakes! Toen we er iets van zeiden werden alleen de beschimmelde eruit geplukt... Ligging is perfect! 3 min van het mooie strand.

Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2019

Vriendelijk hotel met goed eten. Appartementen zijn gedateerd en niet superschoon.

Eten en drinken: goed Ligging: super Vriendelijkheid: goed Appartementen: niet heel schoon, zeer slechte bedden Zwembad: goed Animatie: goed

Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2019

Prima hotel/appartementen , wel een beetje gedateerd, maar daar is de prijs ook naar. Een geweldige ligging, 2 minuut lopen van het strand. Hotel ligt bij een winkelstraat en dichtbij gezellige eetgelegenheden. Absoluut niet gehorig. Hotel heeft zoutwater zwembaden, niet verwarmd. Auto huren kan via het hotel, je wordt gehaald door het auto verhuurbedrijf en ook weer teruggebracht bij het hotel. ( Middel klasse 84 euro per dag en aftanken) Omgeving Cala d'Or is erg mooi.

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2019

Familie hotel

het hotel is prima je hoeft alleen geen luxe te verwachten.. kamers waren tegen mij verbazing super ruim met een groot balkon maar hier en daar wat dingetjes wat er niet zo fris uit zag. De zwembaden zijn prima, gaat alleen pas om 10u open voor nu niet erg (oktober) maar ik zou daardoor sowieso al niet terug komen in het hoogseizoen, wij hadden all in dus konden van alles gebruik maken het ontbijt was lekker de rest vond ik qua keuze en smaak tegen vallen daarom zijn wij uiteindelijk de laatste avonden maar uit eten geweest. Het animatie team probeert iedereen het naar zijn zin te maken, top!

Laatst bijgewerkt: 18 september 2019

Gezellig, leuk, fijn hotel

Gavimar Ariel Chico is een leuk hotel met een geweldige ligging in het centrum van Cala d'Or en vlak aan zee. Wij hadden vier appartementen gehuurd. Twee voldeden goed, maar de andere twee vond ik te bedompt. Donker en muf. De bedden waren helaas niet zo goed. Daarentegen was het personeel uiterst vriendelijk en het eten smaakte heerlijk. Kortom wij hebben een heerlijke vakantie gehad.

In april nog alle rust en ruimte.