8 beoordelingen voor Alle typen CLUB MARTHA'S in Cala d'Or Overig

6.3
    Mario
    op 04.08.2018:

Super genoten!

Mooi complex met in totaal 3 prima zwembaden, 2 leuke strandjes op loopafstand met name op Calla Egos was het later op de middag goed vertoeven daar het dan bijna compleet in de schaduw lag. In de omgeving veel winkeltjes en restaurantjes.
    Appartement prima te doen met 2 volwassenen en 2 kinderen, alleen moeten er 2 in de kamer op de slaapbank slapen maar gezien het weer ook geen probleem daar wij buiten zaten als de kinderen gingen slapen.
    Animatie team doet goed zijn best alleen hebben onze kinderen hieraan slechts een paar keer aan meegedaan.
    Avond entertainment veelal vanaf balkon gehoord.....maar voor middernacht alles stil.

Lindseyd
    op 09.07.2018:

Oke..

Ik verbleef met mijn man en zoontje 8 dagen bij club martha’s.
    We zaten de eerste dagen in een 1 kamer appartement op de begane grond aan het zwembad ( app 0118) Na 2 dagen heb ik een andere kamer op de 1e of 2e etage geëist aangezien wij tot 2x toe last hadden van kakkerlakken. Ons appartement boven was prima (app 1114).
    Goed ontbijt, goede zwembaden en entertainment is ook leuk. Omgeving is een beetje saai, heel veel engelsen!

Anke
    op 07.07.2018:

Renovatie zeer nodig!

Wat was het een domper toen we arriveerden op onze kamer, oud en vies. Alles is zo aan vervanging toe! Daarnaast was het gewoon niet schoon. Ik heb eerst een uur staan poetsen en we zijn ontevreden aan de vakantie begonnen. Toen we dit bij de receptie meldden zeiden ze dat je niet hoeft te poetsen op vakantie. Daarnaast wordt er niet iedere dag schoongemaakt, handdoeken zijn we zelf bij de receptie gaan halen, ik heb erg veel rugpijn gehad door de bedden, de lakens zijn niet 1x verwisseld tijdens onze 10 daagse trip. Zwembad is fijn alleen ook de tegeltjes moeten ook goed gereinigd worden. De houten vloer bij het zwembad is erg glad, de ligbedden worden niet gereinigd. Het animatieteam is leuk, de mini disco erg leuk voor kids en ouders!

Yvonne
    op 11.05.2018:

Prijs kwaliteit prima

Hadden een stinkende badkamer.
    Raar dat je de WiFi nog moet kopen!!

Joris
    op 27.10.2017:

van alle gemakken voorzien, eten viel tegen

wij hadden half pension, met ontbijt- en dinerbuffet. De kwaliteit va n het eten vond ik erg tegenvallen. Veel eten was veel te gaar, lag te lang in de bakken. De echte verse gerechten waren steeds snel op en werden vaak niet bijgevuld.

priscilla
    op 25.10.2017:

Kindvriendelijk

Zeer kindvriendelijk hotel in leuke omgeving! Vlakbij het strand en centrum genoeg te doen en heel leuk voor kinderen!

Jerney
    op 27.09.2017:

Slechte Hygiëne!

Wij zaten in kamer 0303 en het appartement was smerig. Overal haar op de banken en het bad was ook niet goed schoon, daar lag haar en schimmel. Daardoor was de vakantie helaas verpest omdat de viezigheid op ons netvlies bleef hangen. Geen ander kamer in dat appartement kon het nog goed maken.
    Het is niet 4 sterren waardig!! Daarom zijn we ook vertrokken naar een ander hotel in Palma.

De ligging is daarentegen wel redelijk, mooi natuur en mooie baaitjes in de buurt. Je kan in de buurt ook lekker eten. Veel keuze aan restaurants.

Elles
    op 05.09.2017:

Gezellig familiehotel

Ligt tussen twee mooie baaien, vriendelijk personeel. Vond wel dat de badkamer en keuken wat gedateerd (roestig) was, maar al het andere in het hotel maakte dat weer goed.

CLUB MARTHA'S is geschikt voor *

• Culinair obv 1 beoordeling
  • Duiken obv 1 beoordeling
  • Fietsen obv 1 beoordeling
  • Natuur obv 1 beoordeling
  • Sightseeing obv 1 beoordeling

Contactinformatie van CLUB MARTHA'S

F auto_generated

Op deze pagina vind je informatie over Alle typen CLUB MARTHA'S in Cala d'Or, Overig.

Vakantiepanel.nl heeft 8 vakantie beoordelingen CLUB MARTHA'S.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Alle typen CLUB MARTHA'S vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Alle typen CLUB MARTHA'S scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen CLUB MARTHA'S vind je op deze pagina ook eventuele foto’s CLUB MARTHA'S en het actuele weer Cala d'Or. Bekijk hier ook andere Alle typens Cala d'Or of Alle typens Overig. Op de pagina van Cala d'Or vind je vakantiebeoordelingen Cala d'Or en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling CLUB MARTHA'S achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling CLUB MARTHA'S!

• Mario
    op 04.08.2018:

Wij hadden alleen logies geboekt en waren daar heel blij mee omdat het erg leuk is op verschillende plekken te gaan eten na een dag zwemmen. Zeker een keer een trip met Starfish maken, erg leuk! Met treintje naar centrum Cala D'or geweest, veel terrasjes en restaurantjes en ook leuke strandjes.

• Lindseyd
    op 09.07.2018:

Voor goed eten en leuke restaurants kun je het beste naar de haven gaan of richting placa de sa figuera (centrum aan de andere kant van de haven). La bodega, Meatclub & Gusto waren favoriet bij ons. Voor goede koffie kun je het beste naar de Spar gaan ( met je rug naar het complex naar rechts).

• Joris
    op 27.10.2017:

- huur een auto net om de hoek bij het hotel, niet bij de autoverhuur aan de rotonde, maar net iets verder bij Autos D'Or. Daar werkt een Nederlander die je netjes te woord staat. daarnaast goede prijzen waar alles ineen zit, geen gedoe. Na inleveren auto werden we netjes (en gratis) met een taxi terug gebracht naar ons hotel. - strand Caló d'es Pou is zeer dichtbij, op loopafstand. Leuk om te snorkelen, met name als je vanuit het baaitje naar rechts gaat.

• Jerney
    op 27.09.2017:

Een auto huren is een aanrader.

• Elles
    op 05.09.2017:

Natuurgebied Montrago, voor 8 euro met dr taxi te bereiken. Erg mooi.