13 beoordelingen voor Alle typen CLUB MARTHA'S in Cala d'Or Overig

6.7
    Ingrid Dellemann
    op 16.09.2018:

Wat onderhoud nodig

Appartement waar we zaten was gedateerd en had een enorm slechte vloer die nodig aan vervanging toe was.
    Bedden waren erg hard
    Schoonmaken en. Schone lakens en handdoeken is prima en vaak genoeg.

Anita
    op 02.09.2018:

Heerlijk relaxen in mooie luxe omgeving

Mooi ruim appartement met groot balkon. Alles wordt goed schoon gehouden en personeel is heel vriendelijk en servicegericht. Wij hadden inclusief ontbijt, was lekker en uitgebreid. Wel druk en soms lastig een tafeltje te vinden. Heerlijke zwembaden en twee mooie strandjes op korte loopafstand. Restaurantjes en supermarkten om de hoek. Ook het grote centrum van Cala d'or is binnen een half uur loopafstand via een leuke route langs de haven. Kortom: een topvakantie gehad!

Jurwin
    op 30.08.2018:

Grote kindvriendelijke accomodatie dichtbij centrum. Mooie cala's in de buurt

Te weinig zwembaden en bedden voor alle mensen. Airco op kamer niet geweldig. Bedden zijn sofa bedden. Wel schoon en prima locatie. 3 ster waardig.

Sandra
    op 26.08.2018:

Leuk familie hotel in prachtige omgeving

Gezellig familie hotel op loopafstand van prachtige baaitjes en leuke winkeltjes en restaurants

R.
    op 23.08.2018:

Leuk complex, centraal gelegen in een klein plaatsje.

Complex bestaat uit witte laagbouw appartementen. Het geheel ziet er mooi en verzorgd uit. De kamers zijn erg gedateerd, vooral de badkamer niet heel fris en de bedden zijn matig. Dat is erg jammer, omdat op de rest van het complex weinig valt aan te merken. Personeel is vriendelijk, ontbijt erg uitgebreid en lekker. Wel druk bij het zwembad en inderdaad op tijd er bij zijn voor een bedje. Genoeg mogelijkheden om te ondernemen in de omgeving met bus of taxi. Leuke restaurantjes op loopafstand.

Mario
    op 04.08.2018:

Super genoten!

Mooi complex met in totaal 3 prima zwembaden, 2 leuke strandjes op loopafstand met name op Calla Egos was het later op de middag goed vertoeven daar het dan bijna compleet in de schaduw lag. In de omgeving veel winkeltjes en restaurantjes.
    Appartement prima te doen met 2 volwassenen en 2 kinderen, alleen moeten er 2 in de kamer op de slaapbank slapen maar gezien het weer ook geen probleem daar wij buiten zaten als de kinderen gingen slapen.
    Animatie team doet goed zijn best alleen hebben onze kinderen hieraan slechts een paar keer aan meegedaan.
    Avond entertainment veelal vanaf balkon gehoord.....maar voor middernacht alles stil.

Lindseyd
    op 09.07.2018:

Oke..

Ik verbleef met mijn man en zoontje 8 dagen bij club martha’s.
    We zaten de eerste dagen in een 1 kamer appartement op de begane grond aan het zwembad ( app 0118) Na 2 dagen heb ik een andere kamer op de 1e of 2e etage geëist aangezien wij tot 2x toe last hadden van kakkerlakken. Ons appartement boven was prima (app 1114).
    Goed ontbijt, goede zwembaden en entertainment is ook leuk. Omgeving is een beetje saai, heel veel engelsen!

Anke
    op 07.07.2018:

Renovatie zeer nodig!

Wat was het een domper toen we arriveerden op onze kamer, oud en vies. Alles is zo aan vervanging toe! Daarnaast was het gewoon niet schoon. Ik heb eerst een uur staan poetsen en we zijn ontevreden aan de vakantie begonnen. Toen we dit bij de receptie meldden zeiden ze dat je niet hoeft te poetsen op vakantie. Daarnaast wordt er niet iedere dag schoongemaakt, handdoeken zijn we zelf bij de receptie gaan halen, ik heb erg veel rugpijn gehad door de bedden, de lakens zijn niet 1x verwisseld tijdens onze 10 daagse trip. Zwembad is fijn alleen ook de tegeltjes moeten ook goed gereinigd worden. De houten vloer bij het zwembad is erg glad, de ligbedden worden niet gereinigd. Het animatieteam is leuk, de mini disco erg leuk voor kids en ouders!

CLUB MARTHA'S is geschikt voor *

• Actief obv 1 beoordeling
  • Avontuur obv 1 beoordeling
  • Cultuur obv 1 beoordeling
  • Fietsen obv 1 beoordeling

Contactinformatie van CLUB MARTHA'S

F auto_generated

Op deze pagina vind je informatie over Alle typen CLUB MARTHA'S in Cala d'Or, Overig.

Vakantiepanel.nl heeft 13 vakantie beoordelingen CLUB MARTHA'S.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Alle typen CLUB MARTHA'S vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Alle typen CLUB MARTHA'S scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen CLUB MARTHA'S vind je op deze pagina ook eventuele foto’s CLUB MARTHA'S en het actuele weer Cala d'Or. Bekijk hier ook andere Alle typens Cala d'Or of Alle typens Overig. Op de pagina van Cala d'Or vind je vakantiebeoordelingen Cala d'Or en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling CLUB MARTHA'S achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling CLUB MARTHA'S!

• Ingrid Dellemann
    op 16.09.2018:

Kamer 4004 de vloer vervangen en iets vinden op het lekken van de airco, want anders blijft de vloer problemen opleverem

• Anita
    op 02.09.2018:

Bij Cala Egos zwemmen veel vissen en kun je heerlijk snorkelen. Verder leuk om een keer met de Starfish boot mee te gaan. Bij de rotonde om de hoek kun je eenvoudig en niet duur een auto huren. Een aanrader om ook een dagje naar Palma de Mallorca te gaan.

• Sandra
    op 26.08.2018:

Taxi nemen naar cala mondrago voor 9 euro. Prachtig tropisch ogende baai met spierwit zand en azuurblauw warer. Op woensdag en zaterdag is er een leuke markt in Santanyi. Ook goed per taxi bereikbaar. ; 19 euro enkele reis

• R.
    op 23.08.2018:

- kamers opknappen - meer bedjes bij het zwembad

• Mario
    op 04.08.2018:

Wij hadden alleen logies geboekt en waren daar heel blij mee omdat het erg leuk is op verschillende plekken te gaan eten na een dag zwemmen. Zeker een keer een trip met Starfish maken, erg leuk! Met treintje naar centrum Cala D'or geweest, veel terrasjes en restaurantjes en ook leuke strandjes.