Royal Son Bou Family Club reviews

Laatst bijgewerkt: 29 september 2019

Netjes en ideaal voor kinderen

Prachtig hotel en heel veel te doen voor kinderen!

Laatst bijgewerkt: 29 september 2019

Kindvriendelijk, schoon resort met heerlijk eten!

Enorm genoten met ons gezin. Zaten in een appartement met 2 slaapkamers, was heerlijk ruim. Enige nadeel was dat all inclusive daardoor erg duur voor ons was (gaat per appartement ipv aantal personen). Hebben daarom voor ontbijt en diner gekozen, is zeker goed te doen. Voldoende vermaak voor de kids, leuk kinderzwembad, vriendelijk personeel en heerlijk eten!

Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2019

Top vakantie

Niks op aan te merken, alles was goed, netjes en leuk

Laatst bijgewerkt: 3 juli 2019

Geweldig familie hote

Een top hotel, met leuk en genoeg personeel! Heel vriendelijk tegen de kinderen ook. Elke dag werd ons appartement schoongemaakt en de bedden opgemaakt. Dit was ook erg prettig. Voor herhaling vatbaar.

Laatst bijgewerkt: 24 juni 2019

Zeer schoon, goed eten, in de buurt weinig te doen.

Grote, ruime en zeer schone appartementen. Er lag een tasje voor onze dochter klaar met een spons, kam, tandenborstel en tandpasta. De zwembaden zijn erg mooi maar wel koud. Eten prima. Op loopafstand van het strand. Winkeltjes op loopafstand, maar geen gezellig sfeertje. Leuk om een excursie te doen Mahon en omgeving (o.a. boottocht, Mahon de winkelstraat, plaatsje Punto Prima bezocht, dorpje met witte huizen bezocht en grot).

Laatst bijgewerkt: 9 juni 2019

Kindvriendelijk en lekker

We zijn geweest met baby van 9 maanden. Pluspunten: eten is echt lekker en gevarieerd, ook voor vegetariërs genoeg opties, het complex is zeer kindvriendelijk, veel te doen voor kinderen, groot zwembad met voldoende ligbedjes in zon en schaduw, leuk zwembadje voor de kleine kids. Minpunten: gehorige appartementen, appartementen zijn niet heel groot, dorpje is niet veel te beleven, ondanks de buggyvriendelijkheid toch wel wat traptredes om je appartement te betreden.

Laatst bijgewerkt: 18 mei 2019

Geweldige vakantie voor de kinderen

Iedere minuut van de dag is perfect geregeld voor de kinderen. Je hoeft zelf nergens aan te denken want ze kunnen spelen onder begeleiding, veilig zwemmen, eten voor kinderen, opvang tijdens eten, disco. Alles er op en er aan. Onze 3e keer hier was weer fantastisch

Het kinderzwembad
Kamer met zeezicht. Niet direct aan zee, maar is niet erg. Uitzicht is wel heel mooi, ook door het m