Insotel Punta Prima Resort & Spa reviews

4,6

Laatst bijgewerkt: 30 september 2019

We hebben een fantastische vakantie gehad. We gaan zeker nog een keer heen!

Laatst bijgewerkt: 16 september 2019

Mooie ligging en heel schoon

Appartementen zijn wel verouderd en ook veel mieren in de badkamer en zwarte kitranden. Zwembaden zijn erg mooi en groot, alleen wel heel erg koud water. Bijna niemand zwom ook daardoor. Personeel is vriendelijk en vooral ook naar kinderen toe. Kamers worden elke dag schoongemaakt, alles is erg schoon. Het eten vonden wij erg tegen vallen, het was bijna altijd koud. Ook zaten er vaak vliegen op het eten. We hebben een fijne vakantie gehad, maar er word overal een 10 gegeven maar dit vinden wij wel erg hoog, ook gezien de prijs.

Laatst bijgewerkt: 6 juni 2017

Ontzettend goed resort als je kleine kinderen hebt.

Alles is gericht op kleine kinderen. Prima zwembaden en erg goed en gevarieerd dagelijks buffet. Je mag 1x per week eten in het a la carte restaurant. Het eten in dit restaurant is lekker, maar niet heel bijzonder. De appartementen zijn schoon en eea wordt dagelijks heel goed schoongemaakt. De gratis wifi is erg traag. Het entertainment is leuk voor kleine kinderen. Een stel zonder kinderen zou ik afraden naar dit resort te gaan. Buiten het resort valt weinig te doen op loopafstand. Een paar restaurantjes en een supermarkt zijn er te vinden.