Zafiro Menorca reviews

Laatst bijgewerkt: 26 mei 2022

Laatst bijgewerkt: 3 oktober 2019

Heerlijke vakantie

Heerlijke vakantie gehad in hotel Zafira op Menorca. Alles is aanwezig voor een ontspannen vakantie. Drie zwembaden (wel erg koud!) en een baby zwembad. Genoeg ligbedden en parasols. Het personeel is vriendelijk en het tweekamerappartement ruim genoeg voor twee volwassenen en baby. Kamers zijn wel vrij gehorig. Wij willen zeker terug komen als onze zoon iets ouder is en meer gebruik kan maken van de zwembaden!

Laatst bijgewerkt: 24 september 2019

Uitstekend,mooi resort,heel vriendelijk personeel,kamers schoon en netjes

Laatst bijgewerkt: 29 juni 2019

Kindvriendelijk, ruim opgezet, veel faciliteiten.

Groot kinderparadijs, uitgebreid buffet elke dag anders. Fijn dat lunch ook a la carte aan het zwembad bij All In zit. Fijne appartementen met keukentje waardoor je toch voor de kids iets op kan warmen. Wifi werkt super over hele complex en in kamer. Elke avond kinderdisco en entertainment. Centrum is goed te lopen, strand stukje verder. Vooral met kinderwagen / buggy wat lastiger.

Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2017

Feest voor kinderen

Goed hotel! Alleen de kamers mogen wel beter geïsoleerd worden! Je hoord alles ,ook de muziek staat veel te hard!

Laatst bijgewerkt: 10 juli 2017

Leuk familiehotel!

Ideale lokatie en super vriendelijk personeel. Onze kinderen hebben zich kei goed vermaakt. Jammer dat het niet direct aan het strand ligt. Dit is zeker nog 15-20min lopen. Wij hadden een auto dus voor ons was dit niet zo'n groot probleem. Maar dan had ik een 10 gegeven! Animatie voor de kinderen is leuk en twee mooie zwembaden. Top vermaak!

Laatst bijgewerkt: 2 juni 2017

Prima complex vlakbij de hven

Goed verzorgd, nette kamers, prettige service. Genoeg bedjes aan het zwembad. Niet gegeten daar, dus geen idee of het goed is. Supermarkten zijn lekker dichtbij

Heerlijk terras met uitzicht op de tuinen en savonds kregen we vanuit het terras wat mee van de anim
Zo ver er van af ,en muziek hoor je nog erg in de kamer!
Piratenschip leuk voor onze jongens!