Pueblo Menorquín reviews

Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2019

Schoon, goede service, leuke geschakelde ruime appartementen met veel groen er omheen

Zeer ruim appartement met 2 Sl. Kamers en 2 badkamers. Alles wat je nodig hebt aanwezig. Regelmatig werd schoongemaakt en kregen we nieuwe handdoeken. Bed lag prima. Leuke laagbouw appartementen en geen massale bedoeling. Zwembad prima en alles heel schoon. Haven met leuke restaurantjes op korte loopafstand. Twee stranden ook dichtbij.

Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2019

Prachtig rustig park met zwembad

Het is een super mooi, rustig en niet te groot park. Alle huisjes zijn rondom het zwembad wat echt prima is. Daar mag je wel met luchtbedden in maar helaas niet met een bal overgooien. De zwembadbedjes zijn heel fijn en nooit allemaal bezet. Het appartement is ruim, netjes en koel door de airco. Het sanitair is wel echt aan vervanging toe. De douchkophouder was zo lam dat deze regelmatig opeens naar beneden op ons viel en daarbij is er vaak geen warm water voor een relaxte douch. Maar dat was echt het enige “minpunt” van het hele park wat mij betreft. Er is een tv met YouTube en Netflix erop! Erg leuk voor een kind van 7 die soms even op zijn moeder moet wachten die zich gaat omkleden. Verder is er niets te doen op het park zelf maar wij vinden dat juist heerlijk. Met 200 stappen sta je op het rotsige strandje van Son Xoriguer en met 10 minuten lopen op het mooie zandstrand van de prachtige baai van Cala n Bosc en zo ook van het stadje Cala n Bosc wat echt super mooi en gezellig is.

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2019

Prima, rustig verblijf

De locatie is top, strandjes, restaurantjes en winkels op loopafstand. Appartement is prima, keuken ietwat gedateerd, ruimte is heel goed. Tuin ziet er heel mooi uit. Zwembad heel ruim. Auto wel nodig voor de rest van het eiland. WiFi werkt prima. We hebben een fijne vakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 24 juli 2019

Goed onderhouden appartement

Voorzieningen zijn top. 400 meter naar het strand.

Laatst bijgewerkt: 19 augustus 2018

Heerlijk rustig kleinschalig appartementen

We hebben een héérlijke vakantie gehad. Net appartementencomplex leuke huisjes.