Sagitario Princesa Playa (ex Apartamenots Princesa Playa) reviews

Laatst bijgewerkt: 13 juni 2022

Fijnhotel met voor elk wat wils, gemoedelijke sfeer

Dit hotel voelt voor ons als thuiskomen, prima service, aardig personeel

Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2019

Prachtig resort

Prachtig onderhouden resort met lekker gevarieerd eten en aardig personeel. Alles werd netjes bijgehouden en zeer schoon.

Laatst bijgewerkt: 29 mei 2019

hagelwit onderhouden. Heerlijk eten. meer dan voldoende ruimte. Zeer kindvriendelijk.

Uitstekend onderhouden, kindvriendelijk, heerlijk eten, zeer vriendelijk personeel, rustig gelegen.

Laatst bijgewerkt: 24 juni 2018

Prima hotel, schoon, ontbijt en diner prima.

Als je een auto huurt geniet je van de mooie omgeving.

Laatst bijgewerkt: 15 september 2017

Kindvriendelijk resort. Personeel is super leuk en lief voor de kids!

Mooi en niet al te groot resort. Ideaal voor gezinnen met jongen kinderen. Personeel is super vriendelijk en lief voor de kinderen. Eten is goed en gevarieerd. Kamers zijn ook prima. Kwaliteit van de bedden en kussens is helaas slecht. En naar mijn mening zijn deze aan vervanging toe. Kinderbedje was wel prima. Al met al een super leuke vakantie gehad en nogmaals het personeel is echt super.

Laatst bijgewerkt: 13 september 2017

Netjes, leuke vakantie met jonge dochter

Leuke vakantie gehad. wij zaten in het hotel. gerenoveerde gedeelte ziet er super netjes uit. kamer wordt elke dag schoongemaakt. we waren met onze 1,5 jarige dochter op vakantie. enige nadeel was dat de vloer glad was dus ze gleed snel uit. de trap naar beneden voor het buffet vond ik ook best gevaarlijk voor kleine kinderen (marmere tap) terwijl er veel kinderen zijn. buffet viel voor ons tegen. vaak het zelfde en frietjes waren taai ook als er een nieuwe verse lading kwam. voor kinderen ook minimale keuze ( voor mijn dochter dan ) wij zijn dan ook om de dag uit eten gegaan. ook omdat je pas om 19:30 aan het buffet kon. ontbijt was gewoon normaal. personeel heel vriendelijk muv keuken personeel en personeel achter het buffet. drankjes zitten niet inbegrepen dus dat moet je er altijd bij betalen. strand is +- 10 min lopen centrum +- 15/20 min lopen leuke haven met veel eettentjes. op het strand wel veel grote stenen . enige min punt: het is een buggy eiland dus heel veel kinderwagen en buggy's echter zijn de stoepen veel kapot en 2x zo hoog dus wij liepen geregelt over de weg (naseizoen dus weinig verkeer) verder top vakantie en

Laatst bijgewerkt: 10 juni 2017

Aanrader

Mooi hotel, goed eten en dito kamers. Vriendelikk personeel. Goede ligging. Aanrader voor iedereen die een ontspannen zonvakantie wil.

Laatst bijgewerkt: 13 juni 2016

Rustig,schoon,goede kwaliteit

Wij zaten er 17/24 mei 2016, kwamen om 9:30 aan in complex en konden nog ontbijten.Wij hadden met ontbijt geboekt maar kregen 1/2 pension dus met avondbuffet iedere avond hier gegeten.(hadden dus mooi geluk) echt super kwaliteit.Iedere avond 1 vis en 1 vlees van de plaat zo op je bord en 1 vis in saus, 2 soorten vlees in warm bakken pizzapuntjes vers,patat pasta en paella veel soorten rauwkost en 4 soorten dessert.. nog niet 1x was het eten niet warm genoeg.Snelle bediening echt wij waren dik tevreden.Iedere avond een leuk optreden van een uur.Onze kamer op de begaande grond kmr106 was achterin maar wel zwembadkant lekker rustig. konden vanaf balkon lekker zitje nog net de zee zien. Kamer en badkamer mooi en schoon. koelkast met 2 waterflesjes en waterkoker aanwezig. Alle dagen schoonmaak. Aan zwembad genoeg bedden en grote tuin waar je ook bedje neer kan zetten.Via de tuin het strandje 5 min lopen.De jachthaven erg leuk 10 minuten. Maar waarschijnlijk begint het seizoen hier 1 juni er waren een paar restaurants gesloten.Wandeling naar de vuurtoren via havenbrug 3/4 uur lopen goed te doen en daar een koffie doen :) Verder is hier niets te doen! neem de bus Ciutadella betalen in de bus, leuke haven mooie stad, hoef niet speciaal naar de markt die stelt niet veel voor. bus rijd om 1/2 uur en als die vol is mag je gewoon nog een 1/2 uur of uur wachten (marktdag zetten zij niet een bus extra in... Wij werden om 5uur s'morgen opgehaald en kregen van de portier eventueel nog een ontbijt, maar sliepen slecht en zaten nog vol van het buffet ha ha.Wij hebben hier een heerlijke tijd gehad en personeel is behulpzaam. Ik was mijn iPhone verloren op de heen weg in de bus en de receptie ging direct bellen en regelen. avonds werd mijn iPhone afgeleverd en in bewaring gehouden. Wat was ik blij. In mei is het s'avonds wel fris moet echt een vestje of trui aan thats all.Wij wensen jullie ook een fijne vakantie Gereisd met partner in mei 2016 Read more at http://www.zoover.nl/spanje/menorca/cala-n-bosch/princesa-playa/aparthotel#PEy8D4JJYzIBiflC.99

van bruggetjes in jachthaven
kamer is echt OK
Lopen naar de vuurtoren koffie drinken
bij strandje acteringang uit en bij de rotsen linksaf
iedere avond ander buffet