Grupotel Aldea Cala'n Bosch reviews

Laatst bijgewerkt: 24 juli 2019

Prima locatie

Mooie zwembad en direct op strand! Binnen 5 min wandelen naar het marina maar toch in een rustig locatie.

Laatst bijgewerkt: 7 juli 2019

kindvriendelijk, netjes, fijn zwembad, mooie accomodatie

Fijne locatie voor vakantie met jonge kinderen; kleinschalig en mooi complex (107 appartementen) dat naast het strandje ligt (in het hoogseizoen is het druk op het strand). Het restaurant biedt een ruime keuze uit vers eten, zowel bij het ontbijt als het diner (wel minder keus voor vegetariers). Onze dochter (2 jaar) blijft maar kort aan tafel zitten, maar kon gewoon een beetje rondhobbelen en met andere kindjes spelen. Nadeel was dat het restaurant pas om 19.00u opent, 18.30u buiten het hoogseizoen. Interieur appartementje deed nieuw aan, fijne zitgelegenheid en nette keuken en badkamer. Wij zaten op de begane grond wat erg fijn was met onze kleine meid. Wat we ook prettig vonden was dat we niet direct aan het zwembad zaten en hadden dan ook als voorkeur 'rustig gelegen' aangegeven. Het haventje met restaurantjes in Cala 'n Bosch vonden wij niet aantrekkelijk. Vanaf het strand kan je nog een kleine stukje van het daar makkelijk te bewandelen wandelpad Cami de Cavall volgen, waarbij je een mooie indruk krijgt van de zuidelijke kustlijn. Wil je meer van het eiland zien, dan is een auto huren wel noodzakelijk, al kom je met de bus ook bij bijvoorbeeld Cuitadella en het strand Macarella (door drukte konden wij daar echter niet komen, maar wij waren er ook eind juni/ begin juli, dus in aantocht van het hoogzeizoen). Wij hebben een hele relaxe zonnige vakantieweek gehad in Aldea en zouden het aan mensen met jonge kinderen zeker aanraden.

voor kinderbadje en daarachter gewone bad
zicht op het naastgelegen strandje, vanaf de naastgelegen rotsen
Aldea is het complex rechts op de foto, achter de begroeiing