Protur Safari Park reviews

Laatst bijgewerkt: 20 oktober 2023

Net hotel, leuk voor kinderen

Laatst bijgewerkt: 8 september 2023

Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2023

Van ontvangst tot schoonmaak, eten, drinken entertainment, faciliteiten, alles Top!

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2023

Fantastische vakantie

Wat hebben wij met onze 2 jongens vaag 2,5 genoten! Het personeel was heel vriendelijk en ging erg leuk met de jongens om. Het eten was goed, veel keus en afwisselend. De zwembaden waren geweldig, vooral het splash park voor de kinderen was favoriet! We hebben van het begin tot het eind genoten.

Hr. S. Janssen
Laatst bijgewerkt: 16 mei 2023

Geen woord over gelogen

Een zeer prettige vakantie gehad met alles erop en eraan. Het reisbureau TravelXL in Haelen heeft hun belofte meer dan waar gemaakt. Ik kan alle facetten wel apart gaan benoemen, maar dit is overbodig. Alles is werkelijk fantastisch geregeld, schoon en ook qua eten en drinken is er simpelweg klasse wat er op je bordje terecht komt. De keuze is reuze.

Hr. G. Matheij
Laatst bijgewerkt: 22 augustus 2022

Protur Safari Park

Fijn hotel, prima verzorging. Geen WiFi op de kamer, veel te harde bedden en gehorig hotel.

Laatst bijgewerkt: 27 september 2019

Netjes, schoon, prima eten

Vriendelijk personeel, mooie kamer en badkamer, voor de badkamer geldt wel dat de douchevloer erg glad wordt als hij nat is.

Laatst bijgewerkt: 12 september 2019

Mooi, net hotel, slecht eten

Op het hotel en de voorzieningen niets dan goeds, alles is erg schoon, netjes en ruim. Het eten is echter om te huilen, zelfs een gekookt ei smaakte niet.

Laatst bijgewerkt: 30 augustus 2019

Schoon, netjes en zeer uitgebreid, TOP

Heerlijk verblijf gehad, alles super voor elkaar, een absolute aanrader

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2019

Schitterend hotel

Zeer verzorgd en compleet hotel. Eten uitstekend. Zeker aan te bevelen. Met kids

Grote zwembad