75 beoordelingen voor Hotel Orient Beach in Sa Coma Mallorca

8.2
    8.5
    Arjan
    op 13.08.2017:

Prima hotel. Gericht op Duitse gasten.

Prima hotel op loopafstand van het strand. Geheel gericht op de Duitse gasten. Alle faciliteiten + animatieprogramma in Duits verwoord. Jammer voor niet Duitse gasten. Verhouding Duits - overige gasten. (80%-20%)

Marie-José
    op 04.08.2017:

Mooi,netjes en rustig

Mooi hotel, nette kamer, schoon, dagelijks behalve op zondag handdoeken en schoonmaak. Strandhandoeken.
    Enigste nadeel geen gratis WiFi.

Belinda
    op 22.07.2017:

Niet meer terug volgende keer een ander strand en plaats

Er is niets te beleven in het plaatsje. Met de auto naar andere stranden geweest was veel leuker.
    Hotel was niet echt schoon en veel achterstallig onderhoud

Martine
    op 20.07.2017:

Mooi hotel, heerlijke week gehad.

Hotel Allsun Orient Beach is een mooi hotel die ik iedereen zou aanraden, het zwembad is heerlijk, de kamer was mooi met een groot balkon en het eten was goed. Het eten wordt continu aangevuld, lege borden worden snel van tafel verwijderd. Het ontbijtbuffet is elke dag hetzelfde maar zeer uitgebreid. Het lunch- en dinerbuffet is iedere dag anders. Er zijn ook wel wat puntjes van kritiek. Het hotel is geheel op Duitse gasten georiënteerd. Alle beschrijvingen bij het eten zijn in het Duits, je wordt standaard in het Duits door personeel aangesproken. Alle animatie is in het Duits. Hierdoor heb je niet echt het gevoel dat je in Spanje op vakantie bent. Verder hadden wij een 3-persoons kamer. Dat was een 2-persoons kamer met een opgemaakte bedbank. Onze zoon van 16 heeft niet goed geslapen, hij hing met zijn voeten over de rand van zijn "bed". En verder hadden wij een appartement op de 1ste verdieping. Elke dag werd om 7:15 uur met de hogedrukspuit het terras schoongespoten door vrouwen die hard in het Spaans naar elkaar aan het schreeuwen waren. Dat gezegd hebbende, hebben wij wel ontzettend genoten van ons verblijf. Het prachtige strand van Sa Coma is op loopafstand en we hebben het eiland verkend met een huurauto. Mallorca is prachtig!

saskia

Topvakantie~!

Een leuk en goed hotel waarbij sommige puntjes aandacht verdienen. Desondanks hebben wij het zeer naar ons zin gehad en missen het nu alweer! Klantvriendelijkheid personeel is wisselend. Soms de indruk dat er meer aandacht was voor de Duitse gast dan de Nederlandse (waren op 1 hand te tellen) Het eten was soms uitstekend maar soms ook tegenvallend dus redelijk. Altijd voldoende keuze ook de all inclusieve formule doet zijn werk. 'S morgens ontbijt vanaf 8 waarbij er ook rekening wordt gehouden met langslapers die dan nog van half 11 kunnen ontbijten. Daarna bij het zwembad een eetmoment, vervolgens de lunch, een hapje en drankje in de namiddag en avondeten. Ruim voldoende! En drinken natuurlijk onbeperkt. Handdoekje leggen was hier ook ter sprake echter hebben wij nooit zonder stoel gezeten bij het kinderzwembad. Dit ook afgewisseld met het strand waar een gedeelte is voor beddenhuur en parasolhuur en een vrij liggedeelte. De tentjes bij het strand zijn ook fijn om een keer te lunchen ipv weer terug naar het hotel. Wij vonden het fijn, maar zijn geen repeterende vakantiegangers dus volgend jaar weer wat nieuws!

saskia

supertoll euhhh superleuk

Allsun Orient Beach is van een Duitse to en dat is duidelijk te merken. Het personeel, de gasten zijn voor 99% duits of spreken enkel duits. Het went, we hebben evengoed een fantastische vakantie gehad. Maar wat betreft het personeel qua vriendelijkheid valt er nog wel het eea te verbeteren.Susanna van de Innbar is een echt kenau, ze mag je of totaal niet. Je wordt aangesproken met 'nechtste' of een snerende 'bitte'. Ondanks dat het all inclusieve is vind ik dit niet kunnen. Een beetje meer klantvriendelijkheid zou beter passen. Omdat de animatie ook duits was en verder geen andere talen spraken heeft onze dochter van 4 niets van de animatie meegekregen. erg jammer. ook hier zou ik een verbetering willen aanprijzen. De locatie is top, 7 min van het strand en meterslange boulevard. Het eten is goed maar niet van hoogstaand niveau. De kamers zijn redelijk maar mogen met de tijd opgeknapt gaan worden. Wij misten benodigdheden zoals een waterkoker en pannen (uitkoken van de flesjes voor de baby)

jessie
    op 24.06.2017:

echte aanrader

we hebben nog nooit zo,n relexte vakantie gehad. alles ging hier op zijn best, en de keuken een dikke vier a vijf sterren waard

Annie
    op 06.06.2017:

schoon en goed

wij oudere hebben het rustig gehouden. wel pech !! nieuwe oorbellen en heren horloge kwijt. Denk dat we in de hotel kamer achter gebleven is (2206)

Faciliteiten van Orient Beach

Sunday 20-8 Helder/Zonnig
Monday 21-8 Helder/Zonnig
Tuesday 22-8 Helder/Zonnig
Wednesday 23-8 Helder/Zonnig

Op deze pagina vind je informatie over Hotel Orient Beach in Sa Coma, Mallorca.

Vakantiepanel.nl heeft 75 vakantie beoordelingen Orient Beach.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Hotel Orient Beach vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Hotel Orient Beach scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Orient Beach vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Orient Beach en het actuele weer Sa Coma. Bekijk hier ook andere Hotels Sa Coma of Hotels Mallorca. Op de pagina van Sa Coma vind je vakantiebeoordelingen Sa Coma en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Orient Beach achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Orient Beach!

• Arjan
    op 13.08.2017:

Geef het hotel een meer internationaal karakter.

• Marie-José
    op 04.08.2017:

Voor rust , heerlijk struinen langs boulevard en heerlijk genieten aan zwembad een prima keuze. Eten en drinken een dikke voldoende.

• Martine
    op 20.07.2017:

Palma de Mallorca, Porto Cristo en Cala Sanyanyí met de natuurlijke brug in het water zijn echte aanraders!

• saskia
    op 16.07.2017:

huur een auto en haal je kleine kamerboodschapjes bij de Carrefour! tot supermarkt op 5 min lopen van allsun af.

• saskia
    op 16.07.2017:

-huur een fiets en ga met de kids (of zonder)de boulevard af! -huur een auto en ga een dagje naar Palma, erg mooie stad (niet op zondag gaan dan zijn de meeste winkels gesloten) -bedjes en parasols zijn te huur op het strand en kosten ca (2 bedjes en 1 parasol) 16 euro per dag -wifi in hotel is niet gratis, jammer! -paardje rijden is voor de kids erg leuk dit ligt op ca 4 min van het hotel af. -doe een fotoreportage met 'Lau' (gratis actie (foto's kosten natuurlijk geld) maar een erg leuke Hongaarse vent)

« 1 2 3 4 5 6 7 8 9