Mariant (ex smartline Mariant) reviews

Laatst bijgewerkt: 21 augustus 2023

Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2019

Prima hotel voor een onbezorgde vakantie

Goed hotel. Wel een iets te klein zwembad en ook de kamers zijn niet erg groot maar verder prima te doen. In de nacht de balkondeur sluiten i.v.m. lawaai (bussen, verkeer). Heel mooi is de ligging aan zee. Het is slechts een paar honderd meter lopen naar een heel mooi strand.

Laatst bijgewerkt: 13 juli 2019

Goede ligging, niet te druk.

All inclusief Hotel. Half pensioen geboekt. we kregen een bandje Hotel bestaat uit 2 gebouwen. Wij zaten in het bij gebouw. Echter tegen betaling van €56 konden we in het hoofdgebouw. Niet gedaan. Alleen in het hoofdgebouw was er WiFi. Gelukkig was het iedere dag +30 dus zijn we niet veel in het hotel geweest.

Laatst bijgewerkt: 22 juni 2019

Enorm goed, aanrader

Heel goed hotel. Goed eten, vriendelijk personeel, enorm schoon. Mooie ligging dicht bij zee. Een persoonskamers is goed genoeg voor een overnachting maar blijf je langer dan is tweepersoons een aanrader.

Laatst bijgewerkt: 25 mei 2019

Fijn hotel met vriendelijk personeel, goed eten/drinken

Ligging is goed(vlak bij strand) Personeel is zeer vriendelijketen is erg goed en gevarieerd.

Laatst bijgewerkt: 21 mei 2019

Prima hotel.

Het is geen super de luxe hotel maar wel een goed hotel met aardig personeel, schoon, eten is genoeg en goed, elke dag wordt er verse vis of vlees voor je gebakken.

Laatst bijgewerkt: 31 mei 2016

leuke vakantie

10 dagen geweest.. de eerste 7 dagen goed gegeten daarna veel het zelfde .. we waren het eten dan ook beu en hebben buiten de deur gegeten het animatie was niet heel veel er was 2 avonden per week muziek maar vooral Duits gericht .. in het hotel voornamelijk Duitsers die om 10.00 al aan het bier zitten ! ondanks dat toch een super vakantie gehad

Pool by night
Mariant hotel