allsun Pil-lari Playa reviews

Laatst bijgewerkt: 5 april 2024

Eten viel tegen

De kamers waren mooi en netjes. Heerlijke douche en goed schoon. Het eten viel ons erg tegen. Er was naar ons idee erg weinig variatie bij het eten en het was vaak lauw tot koud. Vaak waren de bakken leeg en werden ook niet snel aangevuld. Soms als iets op was, werd de tekst erboven weggeveegd en werd het dus helemaal niet meer gebracht. Omdat wij 's avonds in de 2e groep zaten om te eten, gebeurde dit regelmatig. 's morgens moest je op tijd zijn om een chocoladebroodje of croissant te bemachtigen, want ook hier was op=op. Dan werden er cakejes neergezet. Wij zijn normaal heel makkelijk met eten en hebben nooit wat aan te merken op de All-inclusive formule bij verschillende hotels. Er zit normaal altijd wel iets tussen wat je lekker vindt en normaal is het toch een feestje als je naar de eetzaal gaat. Maar als je hier langs lege bakken moet lopen als de keuze al niet zo groot is.... en je er toch behoorlijk wat geld voor neer moet tellen...?! Voor ons is dit hotel dus niet voor herhaling vatbaar.

Laatst bijgewerkt: 19 maart 2024

Genieten

Volledig verzorgd en ultieme ontspanning

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2024

Goede prijs-kwaliteit verhouding

Goedkoop hotel op Mallorca. Zeer vriendelijk personeel bij de receptie. Personeel in het restaurant was continu aan het rennen, vermoedelijk tekort aan personeel. Eten was prima, niet heel bijzonder maar gezien de prijs naar verwachting. Een week hier, in een rustige periode was prima te doen. In het hoogseizoen waarschijnlijk niet aan te raden, we moesten soms wachten voor een tafel in het restaurant.

Laatst bijgewerkt: 6 februari 2024

Kamers waren netjes en schoon en eten was ook prima. Ligging was ook fijn van het hotel vlak aan het strand. Personeel waren heel vriendelijk. Wij hebben er een mooie week gehad. Een min puntje was we hadden gevraagd om ons te wekken voor onze nacht vlucht. En dat waren ze vergeten helaas.

Laatst bijgewerkt: 21 januari 2024

Toplocatie

Mooi hotel, uitstekende service. Mooie omgeving, schone kamers. Vriendelijke bediening.

Laatst bijgewerkt: 24 november 2023

Fijn hotel met goed eten, vriendelijk personeel.TOP

Laatst bijgewerkt: 17 november 2023

Mooi gelegen aan het strand

Lemmen
Laatst bijgewerkt: 6 september 2023

Top hotel

Heerlijk hotel Heerlijk eten Mooie schone kamers Erg vriendelijk personeel Zeker een aanrader

Laatst bijgewerkt: 29 mei 2023

Goed verblijf gehad. Enige minpunt was het eten. Dit was vaak koud.

grote wastafel
Hotel met terras