Oleander reviews

Laatst bijgewerkt: 19 februari 2024

Goede prijs kwaliteit

Hotel Oleander is een aanrader. Alles was netjes, het eten was zeer goed en het personeel zeer vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2023

Hotel Oleander 1

Laatst bijgewerkt: 6 maart 2023

Super hotel

Uitstekende bedden, binnenzwembad, goede schoonmaak en goed eten

Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2022

Heel goed voor een 3-sterren hotel

Fijn hotel, beetje gedateerd en heeft wat onderhoud nodig, bedden en kamer waren heel goed. Vriendelijke mensen en het eten was ook heel uitgebreid. Kortom fijne vakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 5 september 2022

Goede prijs kwaliteit

Prima hotel. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Alles goed schoon. Prima ontbijt en diner. Goede uitvalbasis om Mallorca te leren kennen. Zwembad met ligstoelen ook fijn.

Laatst bijgewerkt: 3 mei 2022

geweldig klein hotel, alles wat je nodig hebt is er, vriendelijk personeel

zeer vriendelijk personeel, wat verschillende talen sprak, goed ontbijt, fijn zwembad, genoeg ligbedden, mooie beplanting. Heerlijke bedden.

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2020

Netjes hotel, prima verblijf, vriendelijk

Prima hotel, goeie prijs-kwaliteit. Elke avond entertainment. Algemeen erg Duits georiënteerd, en voornamelijk ouderen gasten en wielrenners.

Laatst bijgewerkt: 7 mei 2019

zeer vriendelijk personeel, netjes hotel

mooi hotel, kamer. vriendelijk personeel. eten ook goed, maar wel veel van hetzelfde. prijs/kwaliteit goed

Laatst bijgewerkt: 23 juli 2017

Rustig gelegen, goede kamer, Duits ingesteld.

In dit hotel heb je geen last van de herrie buiten. (al kan het soms wel gehorig zijn met deuren dichtklappen etc.) Het is maar een klein stukje lopen naar de boulevard en het strand. Dit is dan wel midden in het Duitse gedeelte. (strandhuis 10--> NL is 1t/m3) Wij vonden dit niet zo heel erg. Wel zijn wij actief ingesteld en wilden dus graag meedoen aan een aantal dingen. Hiervoor moesten we dan vaak een fiets huren of een stuk lopen. De start was vaak in NL gedeelte of in de haven van Palma.(stad) De prijzen zijn allemaal aardig hoog. Kijk niet gek op als je 10 euro betaald voor een cocktail. De activiteiten waren ook aardig aan de prijs.(gemiddeld feestje is al gauw 35 tot 50 euro, catamaran 85 euro, jetski minimaal 50 tot 60 euro) Een hoop activiteiten waren erg leuk, maar nog vonden wij het aardig aan de prijs. catamaran en windsurfen vonden wij de leukste activiteiten. Als je iets gaat doen of huren zoals een fiets doe dit niet bij het hotel. Vaak is het goedkoper bij een tentje zelf en er zijn er genoeg. Eten hebben wij ook een aantal keer buiten de deur gedaan, want het avond eten is niet super in het hotel. Conclusie: Hotel oke met prima kamers(avond eten minder en cocktails zijn hier niet te zuipen!) met goed zwembad, ligt in Duits gedeelte. Mallorca heeft veel toeristen, lekker weer, gezelligheid, maar is wel prijzig.