HSM Lago Park reviews

Laatst bijgewerkt: 9 april 2022

Erg goed

Fijne accommodatie. Het is eigenlijk een hotel met grote kamers en veel faciliteiten zoals zwembad, gym en restaurant. Wel wat gehorig. Omgeving is prachtig om te wandelen en het strand en restaurants zijn ook om de hoek.

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2019

eenvoudig niet heel luxe

aardig zwembad, aardige kamer niet heel luxe. in zij algemeenheid eigenlijk een beetje sober en ouderwets

Laatst bijgewerkt: 12 oktober 2019

keurig hotel Engels sprekend personeel

Top voor een strand vakantie. Vriendelijk en behulpzaam personeel. En 2e rij ten opzichte van het strand.

Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2019

Uitstekend

Prima appartement, goede service en vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 29 augustus 2019

Mooie, nette appartementen en vriendelijk personeel

Mooie, nette appartementen, dichtbij het strand en de winkeltjes. Zeer vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2019

Super mooi hotel en het personeel erg vriendelijk wordt netjes onderhouden

Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2019

Helemaal goed!!!

Perfecte accommodatie, zeer nette appartementen in moderne stijl! Altijd wel een bedje vrij bij het zwembad en geen Handdoeken race! Animatie kan nog wel wat beter. Voor de rest super.

Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2019

Kleinschalig, schoon, heerlijk ontbijt, vlakbij strand

HSM Lago Park is een kleinschalig appartementencomplex met klein maar prima zwembad met leuke activiteiten. De gastvrijheid is zeer hoog en het ontbijt erg goed. De locatie is perfect omdat het strand en diverse restaurants en supermarkten en ook een bushalte vlakbij zijn.

Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2019

Goede prijs-kwaliteitverhouding.

Goed onderhouden appartementencomplex, op loopafstand van strand, restaurants en winkels. Verhuur van auto en fiets om de hoek.

Laatst bijgewerkt: 8 augustus 2019

Schoon appartement vlak bij zee, winkeltjes en restaurantjes om de hoek

Een heerlijk appartement dat bijna dagelijks schoongemaakt werd (behalve woe en za) 100 meter lopen naar zee. Pas gerenoveerd dus alles zag er erg netjes uit. Voldoende restaurantjes en winkeltjes om de hoek. Dagelijks animatie van 9:30 tot 22:00 uur. onze kinderen hebben alleen de waterspelletjes in het zwembad meegedaan maar voor de kleintjes was bv de kinderdisco ook erg leuk. Wij zaten in gebouw 1 waar ook de receptie, restaurant, bar enz was, met ons balkon boven de ingang, dis was heel fijn en rustig Ik kan me voorstellen als je balkon recht boven de animatie zit (muziek was best hard) dat je dan niet buiten gaat zitten. Zwembad was niet groot maar heerlijk om af te koelen. Buffet was niet bijzonder.

Entree Lago Park I
Relaxen aan het zwembad