Zafiro Palmanova reviews

5,7

Laatst bijgewerkt: 2 oktober 2023

Goed hotel

Mooi hotel. Het eten was redelijk/goed. Veel vis en toetjes Voor gezinnen met kleine kinderen zeker een aanrader. Animatie is meer gericht op kleine kinderen tot een jaar of 10. Bij slecht weer in het hotel niks te doen Kamers zijn netjes service is goed. Schoonmaken van kamers ging wat rommelig keer vergeten en een keer geen schone handdoeken.

Laatst bijgewerkt: 21 juni 2023

Super hotel voor de kids

Super ligging, dichtbij het vliegveld, dichtbij het strand en eettentjes. Super hotel, mooie kamer en schoonmaak, goede service en te gek voor de kids. Leuke zwembaden, piratenschip met glijbanen en het grote bad met trampoline waren super. Tot slot was de animatie ook echt super voor de kids en volwassenen.

Mw. J. van den Biggelaar-Scheepers
Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2022

Laatst bijgewerkt: 12 mei 2022

Mooi en goed accomodatie

Een aanrader

Laatst bijgewerkt: 10 mei 2022

Echt genieten

Veel zwembaden, zowel warm als koud, ook een warm binnenbad. Jacuzzi op het dakterras ook heerlijk warm 70 traptreden af en je staat op het strand, met barretjes en winkeltjes. Iedere avond om 9 uur een show of muziek. Leuke dingen gezien.

Laatst bijgewerkt: 19 september 2019

Geweldig! Volgend jaar weer!

Een super mooie accommodatie! We verbleven met onze kinderen van 1 en 4 jaar op basis van halfpension. Zowel het ontbijt als avondeten fantastisch goed! Erg vriendelijk personeel! Voor onze kinderen was er kids entertainment gedurende de gehele dag door werden ze op veel momenten vermaakt. In de avond om 21uur kregen we een mooie show voorgeschoteld. Normaal gesproken willen we er graag op uit, maar dat is hier absoluut niet nodig. Je hebt de zee op een paar honderd meter en een verblijf met heel veel zwembaden en een speeltuin. Nu nog na aan het genieten!:) volgend jaar gaan we weer!!

Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2019

goed hotel voor kinderen volwassenen

uitgebreid ontbijt veel keus lunch ,diner uitstekend voor all inclusief

Laatst bijgewerkt: 1 juli 2019

Super fijn hotel

Eten was geweldig, in de afgelopen jaren is het verbouwd met heel veel voordelen, ben hier een aan taal jaren gekomen, maar bij het zwembad vind ik de gemoedelijkheid ver te zoeken, dat is er niet gezelliger op geworden, maar de kinderen kunnen zicht hier uitleven, maar voor de rest is alles prima!

Laatst bijgewerkt: 3 mei 2019

Groot, mooi, luxe en schoon hotel

Zafiro Palmanovan is op ongeveer een klein half uurtje rijden van de luchthaven. Hotel is groot, mooi, luxe en schoon. Het ligt op loopafstand van het zandstrand (+- 300m), vriendelijk personeel, goed/lekker eten (half pension is aan te bevelen), vele binnen-/buitenzwembaden (in april was er 1 verwarmd buitenbad, maar zal denk in de zomer onverwarmd zijn). Ook in april was er heel de dag door animatie voor zowel kinderen (knutselen en spelletjes) als voor ouderen (boogschieten, darts, luchtdrukpistool schieten, tafeltennis, zwembadworkout, ochtendgym, etc). En de handdoekenservice is erg handig. Kun je je eigen badlakens thuis laten. Er waren in de meivakantie aardig wat mensen, niet heel druk maar je hoeft er in ieder geval nooit handdoekje te leggen smorgens. Behalve met goed weer op de luxe ligbedden in het zwembad. Ze hebben gratis en aardig snelle wifi. En echt nog veel meer services..

Laatst bijgewerkt: 27 mei 2017

Prima hotel zeer vriendelijk personeel

Personeel super attent. Goed eten . Kinderen worden erg goed bezig gehouden Kamers erg netjes