allsun Cristóbal Colón reviews

Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2023

Accommodatie was prima alleen het reizen niet zelf eenstoel kunnen boeken en niet inchecken online echt niet goed

Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2023

Allsun Cristóbal Colón

Super fijn hotel, op fijne locatie. 3 min lopen naar de bushalte en met 5 min op de boulevard en het strand. Hotel heeft goede bedden, vind ik een must. Slecht slapen is een slechte dag. Hier niet gehad. Zwembad is top. Kan niet anders zeggen dan top hotel. Mat 1 min puntje en dat is all inclusief is niet wat je gewent bent dus goed lezen. Alleen tijdens de maaltijd heb je recht op 3 alcoholische drankjes. Het blijkt dat de gemeente van Palma die wet heeft gemaakt. Maar komt heel raar over. Buiten dat vind ik het een aanrader maar ik drink dan ook geen alcohol.

Mw. C.E.G.M. Kreemer - Schreeven
Laatst bijgewerkt: 19 juni 2023

Laatst bijgewerkt: 19 januari 2023

Prima hotel. Heel veel voor een kleine prijs

Genoten. Een goede plek om in de winter naartoe te gaan.

Laatst bijgewerkt: 5 september 2022

Goede en net hotel

Voor herhaling vatbaar , kamer nieuw eten goed en dicht bij het strand

Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2022

Goed hotel

Eten is er uitstekend elke dag anders.....................

Laatst bijgewerkt: 22 augustus 2022

drie sterren hotel

Het hotel is goed maar geen 4 sterren waardig. Het eten valt tegen. Het drinken wordt als A merk gepresenteerd, is het echter niet. Het hotel is gedeeltelijk gerenoveerd. De oude kamers hebben vloerbedekking en een bad en bidet. De badkamer is hierdoor niet ruim. De gerenoveerde kamers hebben een inloopdouche waardoor deze ruimer is. 's-Avonds is geen animatie, dit staat wel aangegeven in de brochures. Het personeel is zeer vriendelijk vooral bij de receptie.

Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2022

Mooi rustig hotel

Een mooie vakantie gehad Goed hotel eindelijk eens een hotel zonder muziek Aan het zwembad heerlijk rustig 1 minpunt Erg gehorige kamers

Laatst bijgewerkt: 26 juli 2022

Hotel voldeed helaas niet helemaal aan mijn verwachting. Eten viel tegen, weinig keus enl vet vlees. Zwembad verouderd en wat aan de kleine kant. Kamers zagen er wel goed uit. Mijn waardering is 3 sterren hotel ipv 4.

Laatst bijgewerkt: 7 juli 2022

Prima hotel goede bedden kamers schoon en goed eten

Fijn hotel niet te groot. Locatie is prima op 5 min lopen van het strand. Gevarieerd buffet, zowel ontbijt, lunch als diner goed verzorgd en veel keuze. Kamers mooi, goede bedden en iedere dag schoonmaak. Voornamelijk Duits georiënteerd