Vibra Beverly Playa (ex Beverly Playa) reviews

Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2023

Ontspannende zonvakantie

Hotel is van binnen bijna helemaal gerenoveerd. De kamers, zoiezo de superieur met zeezijde zijn gerenoveerd. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam Ligging is perfect, aan zee, dichtbij boulevard met talloze winkeltjes. Goede restaurants in de buurt. Auto huur je voor een dag voor €60,-

Laatst bijgewerkt: 7 september 2022

mooie omgeving

mooie ligging aan het strand met een grote boulevard

Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2022

Prima 3* hotel

Ligging aan zee is prachtig. Animatie prima: kidsclub voor kleintjes 2u s ochtends en 2 u s middags. Veel sport en spel voor andere kinderen ook 2u s ochtends en 2u s middags Western Waterpark in Magaluf is aanrader; kaartjes on line bestellen scheelt 2,- pp en taxi kost 12,-

Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2022

Rustig gelegen hotel direct aan het strand

Hotel direct gelegen aan het strand. Vriendelijk personeel en een goed uitval basis om leuke uitstapjes te ondernemen.

Laatst bijgewerkt: 2 juli 2022

Goede ligging direct aan het strand.

Super ligging. Verouderde kamers. Vriendelijk hardwerkend personeel (bar/restaurant). Personeel achter de bali onbeschoft richting mensen die klachten hadden.

Laatst bijgewerkt: 28 juni 2022

Zeer slecht hotel, service en vriendelijkheid ver te zoeken

bij aankomst bleek er geen kamer voor me te zijn, werd overgeboekt voor 1 nacht naar een ander hotel, er werd aangegeven dat de volgende dag om 11 uur mijn kamer beschikbaar zou zijn, echter de volgende dag was mijn kamer pas om 15:30 beschikbaar, tevens was het niet de kamer (zeezicht) dat ik geboekt en voor betaald had en was hij niet schoon en hij stonk, gevraagd aan prijsvrij om me om te boeken, ze werkten hier niet aan mee en heb daarna zelf besloten een ander hotel te zoeken, wat een slecht hotel en dito service, ook van Prijsvrij overigens

Laatst bijgewerkt: 3 juni 2022

Een groot oudbollig hotel, maar netjes en een super ligging, direct aan t strand

Een groot oudbollig hotel, maar netjes, vriendelijke mensen, lekkere bedden, sauna, fitness, goed ontbijt en perfecte ligging direct aan de mooie baai van paguera! Je loopt zo van t hotel t strand op.

Laatst bijgewerkt: 15 april 2022

Top hotel naast het strand!

Top hotel naast het strand! Ontbijt en avondeten prima maar het eten was te snel koud dat was jammer.

Laatst bijgewerkt: 26 februari 2020

Mooi hotel aan zee met diverse zwembaden en sauna.

Mooi hotel aan zee met diverse zwembaden. Ontbijt goed. Diner / buffet iedere dag anders, redelijk. De avond dat wij er aten mochten we geen frisdrank nuttigen alleen tegen betaling. Nadat we, net als vele toeristen uitgegeten waren kwam er een hele grote groep Spanjaarden die veel beter vlees voorgeschoteld kreeg en mochten wel frisdrank nuttigen. Heel apart. Voor de rest, kamers zijn echt gedateerd. Bedden niet echt, vooral het 3e tienerbed krakkemikkig. Wel iedere dag nieuwe handdoeken en maken het bed iedere op. Omgeveing heel mooi.

Laatst bijgewerkt: 10 oktober 2019

Simpel hotel

Goed hotel met weinig luxe. Het hotel is schoon en netjes.

Uitzicht 8e verdieping
De baai van paguera