Whala!Beach reviews

5,7

Laatst bijgewerkt: 1 augustus 2023

Laatst bijgewerkt: 27 juli 2022

Verschrikkelijk

Alles vies, los, kapot en stinkt ontzettend erg. Daarbij zijn de medewerkers alles behalve klantvriendelijk

Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2019

Een prima hotel

Een prima hotel met een goed ontbijt.. Het gangensysteem is een doolhof. Na een week verdwaalden we nog. Vanuit onze kamer moesten we vanuit de lift toch steeds weer trappen nemen om de uitgang of de ontbijtzaal te bereiken

Laatst bijgewerkt: 18 juli 2019

jongere vakantie

moet een eind lopen naar mega park voor goed eten verder ging alles goed maar het hotel was wel een doolhof soms en de afwerking was niet alles bij de badkamer en deuren maar je kamer werd elke dag opgeruimd voor je ontbijt was goed en er was een goed bed maar de staff was soms iets te streng de liften waren altijd kapot en mocht niet in het zwembad springen

Laatst bijgewerkt: 25 april 2016

op de website lijkt het prachtig

Op de website lijkt het prachtig, de entree en de lounge zijn goed, ook de zonneterrassen vonden we prettig. Maar het appartement was echt beneden de maat. Vochtig, niet echt schoon, geen magnetron of een waterketel. Wel een hele grote pan een steelpan en 2 koekepannetjes. We zagen het niet zitten om daarmee een maaltijd te koken. En dan op 2 elektrische kookplaatjes. Verder een 'balkon' waar je amper een stukje blauwe lucht zag. En al helemaal geen zon! Het balkon keek uit op een soort binnenplaatsje. Verder was het erg gehorig, de laatste nachten hadden we jongelui naast ons, die konden we woordelijk verstaan doordat er een tussendeur tussen beide appartementen was. Nee, geen aanrader! Hoe de kamers in het hotel waren weten we niet.