MLL Palma Bay Club Resort reviews

4,5
5,2
5,6

Laatst bijgewerkt: 8 juni 2023

Mooi schoon en heel vriendelijk personeel

Het is toch een al inclusive hotel waarom moet je de alcoholische dranken dan zelf betalen alleen bij het eten wijn bier wijn wat niet te drinken is ik vindt dat er een compensatie moeten krijgen om datwe. Niet hebben gekregen wat er geboekt hebben vr gr mevr schepers

Laatst bijgewerkt: 4 maart 2023

Prima hotel. Eten was wat flauw van smaak en koffie was niet de hele dag te krijgen. Kamer was klein maar goed, bed was wel ronduit slecht.

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2022

Waar voor je geld

Prima hotel. In herfstvakantie niet zo druk. Veel oidere mensen. Kamers (copacabana) groot en netjes. Eten prima. Fijne vakantie gehad. Niet al te duur, ook niet perfect maar waar voor je geld.

Laatst bijgewerkt: 26 oktober 2022

Oud gebouw en veel kapot in kamers.

Personeel was vriendelijk. Wat all inclusief moest zijn dat was het niet. Alcoholische dranken moest je betalen. Doordat het ontzettend druk was in de eetzaal , konden ze het niet aan om alles op tijd bij te vullen. Lange rijen om drinken te halen. Onze airco en van de kinderen deed het niet. Wij zijn 3 x naar de receptie geweest om het te melden . Het komt er op neer dat ze er niets mee gedaan hebben. Door de warmte kon je niet op je kamer zijn overdag. Best wel geïrriteerd omdat wij een kind bij ons hadden met astma. In het kort nooit meer

Laatst bijgewerkt: 11 oktober 2022

Eten was niet lekker service was vies bedden lagen niet lekker badkamer vuil achterstallig onderhoud aan het resort. Voor mensen die slechter been zijn moet je alsnog de hoge heuvel op als je in de ochtend vertrek is de poort gesloten moet je de hoofdingang nemen. Als je slechter been bent is dat een probleem. Bedden waren veels te zacht en doorgelegen. Animatie ging nergens over saaie boel

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2022

Niet duur, maar wel erg gehorig en eten id lauw en valt tegen

Kamers dus erg gehorig, avondeten was allemaal erg lauw maar wel ewn schoon park en vriendelijke personeel

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2022

Geen aanradar

Zeer gedateerd , zeer slechte bedden , vieze kamers ,hotel eten super slecht!

Laatst bijgewerkt: 27 september 2022

hoofdgebouw ziet er geweldig uit, blijf uit club rio

alle openbare toiletten stonken, vuil, kapot, oke we hadden budget kamer geboekt, geen punt maar schoon kan altijd het was alles behalve schoon, nog snoep in nachtkast, achterstallig onderhoud, schimmel, lift al meer als jaar niet gekeurd, zwembaden de tegels waren ook vuil.ons uitzicht nou ja zie otos bij reviews hotel, geen ruimte voor late vertrekker om te kleden

Laatst bijgewerkt: 21 september 2022

Ligging is goed

Makkelijk bereikbaar, personeel is vriendelijk. Lift is net alsof die uit elkaar valt.

Laatst bijgewerkt: 18 september 2022

Goede prijs

Goed hotel voor de prijs,keurige kamers,zat in n bijgebouw maar perfect! Eten zou iets uitgebreider kunnen maar niet slecht

Zwembad
Soep aanbod