HSM Reina del Mar reviews

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2022

Erg schoon hotel vlak bij het strand.

Erg gehorig voor mensen die slecht kunnen slapen. Veel lawaai van mensen die terugkomen van het uitgaan of die vertrekken en aankomen.

Laatst bijgewerkt: 12 oktober 2019

top alleen kamer erg gehorig

alles was door prijs vrij perfect geregeld van transfer tot vliegtickets. alleen maar lof. fijne vakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 19 september 2019

Prima hotel, prima en behulpzaam personeel

Erge aardige en behulpzame mensen achter de incheckbalie.

Laatst bijgewerkt: 8 juni 2019

Prima hotel maar verder niks speciaals

We waren hier met 4 jongens op examenreis, het hotel was op ongeveer 10 min lopen afstand van de clubs. Er werd niet moeilijk gedaan over alcohol op de kamers. De kamers waren prima qua grootte er was alleen wel veel geluidsoverlast. Je kon alles horen wat er op de gang gebeurde en soms ook in de kamer naast je. De mensen bij de receptie waren vriendelijk en konden je goed helpen

Laatst bijgewerkt: 19 mei 2019

prijs/kwaliteit is gewoon goed

................................................................. ...............................................................................

Laatst bijgewerkt: 17 mei 2019

prijs/kwaliteit een prima hotel

Wij hebben een fijne vakantie gehad in hotel Reina Del mar een aanrader voor vrienden en kennissen ,het personeel is vriendelijk en doen alles om het jou naar de zin te maken.,EEN PRIMA HOTEL NIKS MIS MEE is mijn oordeel.

Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2018

gezellig, goed geregeld.

Het hotel was goed, kamers werden netjes elke dag schoongemaakt en de handdoeken werden ook dagelijks verschoond. Verder was het personeel erg vriendelijk en erg behulpzaam. Ons toilet stonk de eerste dag, maar meteen werd er geregeld dat er naar gekeken werd en de rest van de dagen geen last meer van gehad, top! Het eten was minder, ontbijt was prima maar avondeten was niet lekker, hierdoor vaak uiteten geweest.

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2018

Vriendelijk personeel, schoon, prima prijs-kwaliteit

Vriendelijk personeel, kamer wordt dagelijks schoongemaakt. Soms is het eten wat koud. Het is verboden om bedjes aan het zwembad te reserveren dus wij hadden hier altijd ruimte. Wel wat gehorig en de kussens zijn erg plat.

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2018

Netjes en fijn gelegen hotel voor een jongerenvakantie

Het hotel is netjes, elke dag is er een schoonmaakservive, het eten in buffetvorm is goed en voldoende keus, vriendelijk personeel, de ligging van het hotel is prima, alles is op loopafstand maar het hotel ligt ver genoeg van de cafe’s en clubs zodat je wel kan slapen

Laatst bijgewerkt: 20 juni 2018

Overnachtingsplaats voor feestvierende strandgasten

Overnachtingsplaats voor feestvierende strandgasten

badkamer, er is weinig ruite om spullen neer te zetten