MLL Mediterranean Bay reviews

2,8
2,8

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2022

Goede prijs verblijf houding

Een leuk hotel voor een week En er zijn altijd verbeterpunten aan te geven

Laatst bijgewerkt: 20 september 2022

Goed hotel, prima voor even op de laden voor de dag begint.

Kamer geboekt voor 3 personen. Kregen één 2 persoons bed (klein) en een slaapbank wat zijn beste tijd inmiddels al had gehad. Dit was echter niet te doen en hier viel niet fatsoenlijk op te slapen. Meteen naar de receptie gegaan om aan te geven dat dit echt niet kon maar er werd niks mee gedaan. Voor wat we betaald hebben kun je het echter niet maken om zonder oplossing de gasten terug naar hun kamer te sturen en te zeggen dat ze het er maar mee moeten doen.

Laatst bijgewerkt: 21 augustus 2022

Geen 4* waardig

Eten vaak hetzelfde en vaak koud! Kamers prima, alleen de airco werkte niet naar behoren.

Laatst bijgewerkt: 5 augustus 2022

Mooi hotel met prima faciliteiten

Mooi en keurig hotel met prima faciliteiten. Jammer dat ook daar mensen komen die zich niet weten te gedragen. Meerdere nachten wakker geworden door malloten die geen rekening kunnen houden met andere gasten...heel jammer

Laatst bijgewerkt: 28 september 2019

Mooi, schoon en vriendelijk personeel

Mooi gerestaureerd hotel, prima kamers met een heerlijke zou douche en goede airco. Schoonmak is echt goed en het eten heerlijk. Goed hotel.om even heerlijk bij te.komen.

Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2019

Mooi hotel, goede ligging , ouder volk géén kinderen.

Fijn hotel , je krijgt zeker waar je voor betaald alleen de service van een oudere man; Verschrikkelijk! Hij liep ons waar we ook heen gingen als een meester achterna. Totaal niet klantvriendelijk we kregen het idee dat hij het op ons had gemunt.

Laatst bijgewerkt: 23 augustus 2019

Leuk en gezellig, met super personeel

Erg leuk en moderner hotel, eten is goed te doen (niet olie achtig en een zoutbom zoals zovaak in Spanje) alleen jammer dat niet heel veel variatie is.

Laatst bijgewerkt: 12 augustus 2019

Een rustig gelegen net hotel

Een fijn hotel wat rust uitstraalt. Je bent zo op het strand maar moet enkel een klim maken naar boven. Verder genoten van het goede eten en de fijne nette kamer!

Laatst bijgewerkt: 23 mei 2019

Prachtig en goed hotel

Erg tevreden over de service, het eten, de ligging en algehele kwaliteit van het hotel.

Laatst bijgewerkt: 25 april 2019

Saai hotel waar helemaal niets gedaan wordt aan entertainment. Er is niets om je mee te vermaken als je toevallig net als wij erg slecht weer hebt. We waren door overboeking in dit hotel terecht gekomen en zou 1 ster meer hebben maar in het door ons geboekte hotel was van alles te doen en in dit hotel helemaal niets. Zelfs toen gevraagd werd iets van muziek aan te zetten werd daar geen gehoor aan gegeven. ook werd er niet opgetreden tegen zatte lastige klanten. Die mochten gewoon overlast bezorgen aan de overige kanten.

Zelfs de zon verdween woensdag erdoor......
Slaapbank (bed) uitgeklapt
De slaapbank die we kregen ipv een bed