Ipanema Park & Ipanema Beach reviews

5,7
2,3

Laatst bijgewerkt: 7 oktober 2022

Prima hotel voor goeie prijs

Prima hotel, wij komen er al vele jaren. Goede prijs/kwaliteit verhouding..

Laatst bijgewerkt: 16 september 2022

Goed hotel voor een redelijk prijs

Vriendelijk personeel, de kosten voor Wifi is per persoon i.p.v. per kamer waardoor de kosten oplopen. De airco werkt matig, zowel ontbijt als diner is goed, veel keus en goed op smaak. Klein stukje lopen naar het strand en de boulevard. Op het strand staat een kiosk waar je excursies kan boeken. Een scooter huren kan je bij Miquel (Ibiza Low Cost Rent), zijn zaak staat op een hoek, als je bij de grote kruising, 1e straat links richting strand loopt, kom je er vanzelf langs.

Laatst bijgewerkt: 4 september 2022

super gelegen aan randje el arenal

super gelegen aan randje el arenal, dus niet in het stapgebied zelf. eten in hotel goed, gevarieerd! alles goed verzorgd. zwembad heerlijk om even in af te koelen, het zijn 2 hotels wij zaten in ipanema park en ik vond het zwembad pittoresker dan in ipanema beach. Personeel vriendelijk en behulpzaam. Lekkere coctails!! onze 17 jarige tieners konden zelf vanuit hotel lopend naar aquapark.

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2022

Prima kwaliteit voor de prijs

Leuke vakantie, goeie hotel met vriendelijke personeel. Super locatie met alles binnen 5minuten loopafstand.

Laatst bijgewerkt: 4 augustus 2022

Mooi, goed en schoon hotel. Heel vriendelijke personeel.

Personeel is heel behulpzaam en vriendelijk. Kamers waren super mooi en schoon. Eten was prima en zwembaden zagen er mooi uit.

Laatst bijgewerkt: 29 juli 2022

Mooi voor als je op vakantie met je vrienden en niks meer wil zien dan clubs.

Misschien denk je Mallorca is kut maar het is zeker geen prut. Voor jong en oud is het goud. Je kan lekker zuipen met je maten, zolang ze je maar niet achter laten. Je kan sjansen met meiden, maar sommige moet je juist vermijden.

Laatst bijgewerkt: 23 juli 2022

Minimalisme pur sang

Geen zin om de hele klaagwal op te schrijven, maar zelf persoonlijk vond ik het hotel niet uit de verf komen. Veel dingen waren kapot, afgebroken. Er liepen mieren in de kamer. Ook het feit dat je wilde betalen voor een koelkast, maar het volgens de receptioniste nog wel de vraag was of die het daadwerkelijk deed was de klap op de vuurpijl voor mij in ieder geval. Het zwembad en de mensen daar aan de bar waren super leuk. Muziek daarentegen ging telkens uit en aan en helaas het eten dat je bestelde aan de bar was soms koud. Ik ging met een jonge groep mensen op vakantie ook mede om hier te stappen. Dus voor ons geen ramp per se. Al wil je echt voor je rust naar mallorca zonder gedoe. Boek dit hotel dan niet.

Laatst bijgewerkt: 17 juli 2022

Fijn jongere verblijf

2 gebouwen (park en beach) elk hotel heeft zijn eigen zwembad waar je van allebei gebruik van mag maken. Daarnaast ook een heerlijke bar erbij. De kamers zijn prima, wij hadden 2x 2persoonskamer. Vooraf gevraagd of deze naast elkaar mochten en dat is ook gebeurt. Wel was de ene kamer groter dan de andere, je kon bij 1 kamer moeilijker achter het bed lopen, misschien kwam dat omdat de grotere kamer een hoek kamer was. Verder was het ontbijt heerlijk, veel keus naar mijn mening. Het diner was iets minder. Veel salades, wel elke dag iets anders. Ontbijt van 7.45-10.30, diner van 19.00-21.45. Het hotel is wel gehorig, tip neem oordopjes mee. Begin van de o hotel komen veel jongeren terug van uitgaan. Je hoort veel op de gang en van je buren. Maar met oordopjes is dit prima te doen. De locatie voor het strand was prima max 10minuten lopen. Terug loop je wel een helling op maar opzich was dit voor ons niet heel erg. De clubs zijn wel iets verder lopen, 1-1,5km.

Laatst bijgewerkt: 16 juli 2022

Prima

Bar is top, zwembad op losse trapjes na ook. Avond eten is niks, vieze borden, vriendelijk personeel etc

Laatst bijgewerkt: 11 juli 2022

Relaxed hotel

Het is een goed hotel voor deze prijs. Vriendelijk personeel

Zwembadzicht