Costa Mediterraneo reviews

5,7
5,7

Laatst bijgewerkt: 19 september 2019

Onvriendelijk personeel

Erg onvriendelijk personeel vooral als je n probleem had kon of mocht bijna niet bellen daar over alles deden ze moeilijk

Laatst bijgewerkt: 21 mei 2019

erg rumoerig

Boek maar niet, het is een erg rumoerig hotel. De wanden van de kamers zijn erg dus, waardoor je de gasten in de kamer naast je letterlijk kunt verstaan. Ook als bij de gasten op de kamer naast je de muziek aan gaat, zit je te stuiteren op je kamer op de muziek van de gasten in de kamer naast je. Je zelf op dat moment nog verstaanbaar maken of de tv volgen is dan niet meer mogelijk. Ook veel luide mechanische geluiden uit het hotel zelf.

Laatst bijgewerkt: 8 mei 2019

Goed hotel, fijne kamer, aardig personeel, goede locatie

Wij zijn er eind april tot begin mei geweest, het was gewoon lekker weer niet te warm maar ook niet te koud. Het hotel waren wij tevreden over, het nadeel vond ik wel dat het zwembad bijna de hele dag in de schaduw ligt het water was ook nog te koud daardoor om er in te gaan zwemmen. Verder naast het zwembad heb je gewoon lekker zon de ligbedden liggen lekker. Het ontbijt is vrij simpel maar er is genoeg keus.

Laatst bijgewerkt: 7 mei 2019

Leuk hotel netjes verzorgd

Het is een net hotel. Kamers zien er prima uit. Met balkon erbij

Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2018

Fijn budget hotel

Costa Mediterraneo is een fijn kleinschalig hotel. Het is ongeveer 20 minuutjes lopen naar het uitgaansleven. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Enige nadeel: je mag geen eigen drinken en/of etenswaren nuttigen bij het zwembad.

Laatst bijgewerkt: 18 oktober 2017

Keurig hotel voor dat geld

Eenvoudig hotel schoon rustig hotel. Prima voor die prijs. Het is eenvoudig maar verder prima hotel

Laatst bijgewerkt: 17 oktober 2017

Leuk hotel

Goed ontbijt kamers werden elke dag schoongemaakt, behulpzaam personeel. Elke dag schone handdoeken . Alleen jammer als je laat aankom dat je geen koffie of wat anders meer kunt krijgen.

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2017

Prima om te overnachten

Prima om te overnachten alleen voor een airco moet je bijbetalen wat ik erg gek vindt. Ook vindt ik dat het personeel vriendelijke mag zijn meer mag uitleggen bij inchecken. (En verder info) En onbijt kan stukken beter o.a. het buffet en het controleren van de kamers

Laatst bijgewerkt: 12 mei 2017

Voor de prijs een prima hotel

Kamer van ons was echt vies ! Andere gasten was het wel schoon. Schoonmaakster getipt. Hielp ook niet. Dus als je de goede hebt, is je kamer wel schoon. Wij hebben zelf schoongemaakt.

Laatst bijgewerkt: 5 mei 2017

prijs/kwaliteit zeer goed

een klein hotel, zeer vriendelijk personeel, redelijke ligging, eten oké, goede bedden, ligbedden aan het zwembad, kortom een goede vakantie gehad.