azuLine Bahamas & Bahamas II reviews

4,8
6,1
5,3

Laatst bijgewerkt: 24 september 2022

Op korte loopafstand van het strand, boulevard, drukke uitgaansleven, restaurants. Maar door de ligging geen overlast van drukte. Net hotel.

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2022

prima no nonsens hotel

Hotel heeft 2 gebouwen tegenover elkaar gelegen, Bahamas 1 en Bahamas 2. Beide hebben een 24h receptie. Prima verblijf in Bahamas 2 gehad, nette kamer, schoon en elke dag wasgoed vervangen. Verblijf was half pension, zowel ontbijt als diner is in Bahamas 1. Ontbijt voldoende uitgebreid en heerlijk vers fruit. Diner niet altijd goed warm maar wel smakelijk en voldoende variatie. Ook hier weer aangevuld met heerlijk fruit. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Airco standaard aanwezig en gedurende ons verblijf ook echt nodig. Strand op enige loopafstand, wij hebben fietsen gehuurd, alleen voor enig geoefende fietsers ivm flinke hoogteverschillen. Vlake deel langs de kust is prima fietsen.

Laatst bijgewerkt: 23 juni 2022

zeer goed restaurant lekker eten

receptie medewerkers doen slecht hun werk, als je geen spanjaard bent word je genegeerd en moet je boos worden om te woord gestaan te worden, ze discrimineren, letterlijk ze gaan staan kletsen met spaanse mensen en reageren totaal niet op ( buitenlanders) problemen worden niet opgelost, de airco werkte niet in onze kamer en we hebben drie keer een monteur, in onze kamer gehad die volgens de receptie het probleem opgelost had maar het bleef 28 graden in de kamer. de tv zenders die ons beloofd waren deden het niet .zeer slecht. allen het eten was heel goed en de bediening in het restaurant deed hun werk heel goed.

Laatst bijgewerkt: 2 juni 2022

Netjes hotel

Netjes hotel, schoon goed eten, alles wat je nodig hebt. Alleen jammer dat de schoonmaaksters met de deuren gooien en dat als je aan de voorkant slaapt last van de hanen aan de straat hebt.

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2019

Oud hotel nieuw jasje

Zelfde,uitleg zoals in stap een.mijn uitleg was eerlijk en oprecht.en zeker niet voor herhaling vatbaar

Laatst bijgewerkt: 5 juli 2019

Is te verblijven, maar kan stukken beter.

- Hotel is net te ver lopen van de strip. - Eerste dag rauwe kip van de bakplaat. - Poot bed was stuk, andere onstabiel - Eten moet je wachten in de rij (niet altijd) en bakken worden slecht bijgevuld. - Personeel vaak nors en onvriendelijk, met uitzondering van TD en Receptie. - Animatie moet echt meer doen dan alleen 1u muziek draaien aan het zwembad. - Gwn gasten in café bar en al helemaal aan de bar gewoon glas geven ipv van de plastic troep. - En een rij maken van de gasten met 4 personeelsleden , 2 drankjes p.p. maximaal halen is ook niet zo super systeem. We moesten zelfs in de rij gaan staan terwijl je aan de bar zat. -

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2018

Redelijk hotel

Hotel is goed als je er op uit gaat maar niet om er de hele dag te blijven daar is het te saai voor

Laatst bijgewerkt: 6 september 2018

Vies, kakkerlak, rugpijn

Het hotel leek op eerste oog schoon. Alleen toen we de kamer binnen kwamen. Viel het ons heel erg tegen. Op het bed zaten nog vieze vlekken, badkamer lag vol zwarte haren. Prullenbak niet leeg gemaakt. Nog niet over de bedden gesproken.. ik raad het niemand aan we zijn een lang weekend geweest en meteen na de eerste nacht flink rugpijn gehad. de kwaliteit van de bedden zijn echt minputen. Een plank met een heel dun matrasje moet je het mee doen. Tevens ging ik onder na het toilet en zag ik allemaal kakkerlakken.

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2018

goed voor een 3 steren hotel

wat ik heel erg vond is de regelen van vliegen tijden de eerste dag zijn wij om 12 snachts aangekomen op malloraca vliegveld en vervolgens moeten we meer dan uur in de bus zetten en meer dan half uur naar de hotel rijden het duurde allemaal zo lang en je was dag kwijt terwijl je voor 7 dagen hebt geboekt en met terug reizen zelfde verhal maar den moesten we om 4 uur smorgens op de bus wachten ook een dag weg terwijl je voor 7 dagen betaald hebt.

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2018

Prima prijs-/kwaliteitverhouding

Kamers zijn goed, airco deed zijn werk. Wel een beetje gehorig. Bedden liggen niet heel fijn. Zwembad en bedjes zijn prima, evenals de bar bij het zwembad. Lunch en diner waren gevarieerd en lekker, maar verwacht geen hoogstaande maaltijden. Personeel is vriendelijk, all-inclusive was een goede keus. Al met al waarde voor je geld.