Las Arenas reviews

5,4
5,6

Laatst bijgewerkt: 13 november 2023

hotel met goed ontbijt en nabij vliegveld en strand tegenover

Net hotel met goed ontbijt maar kom wel op tijd anders geen plek, helaas geen verse sappen, zou je toch verwachten in Spanje. We hadden een kamer zonder zeezicht, balkon was groter maar wel dicht dus je zag alleen de lucht dat was minder. Open kledingkasten niet fijn en weinig opbergruimte. Mis ook de koffie/thee op de kamer. Iedere dag kwam de schoonmaak en dagelijks schone handoeken. Personeel niet erg spraakzaam, nog geen hallo en toen we weer weggingen vroeg de man ook niet hoe we het gehad hadden. Bedjes op het strand aan de overkant werden al weer weggehaald.

Laatst bijgewerkt: 16 september 2022

Voortreffelijk

Mooie ligging. Goed ontbijt en een heel mooi zwembad op het dakterras. Vriendelijk personeel. Met een woord geweldig

Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2019

Goede liging,mooi hotel

Net verbouwd,mooi hotel. Eten was ok,maar voor kinderen vrij weinig( patat en pizza) Zwembad beneden heel.klein,sochtends geen zon Zwembad op het dak,prachtig. Maar daar mogen de kinderen niet in springen of spetteren,omdat iedereen daar mooi ligt te wezen. Dus voor kinderen is het qua zwembad niet.echt geschikt. Wel aan de boulevard gelegen,dus zo op het strand.

Laatst bijgewerkt: 28 juli 2019

goed hotel

goede ligging , de kamers zijn wat te klein voor 3personen.

Laatst bijgewerkt: 5 juli 2019

Mooi hotel

Goed hotel gelegen aan een mooie lokatie, dicht bij strand en winkels en busvervoer, ook dicht bij uitgaansgelegenheid, voor ieder wat wils, het is wel meer geschikt voor middelbare leeftijd, lekker rustige omgeving

Laatst bijgewerkt: 20 juni 2019

Vooral op het dakterras is het uitzicht fenomenaal !!

Het hotel is pas verbouwd. Dusssss alles is nieuw. Vriendelijk personeel. Weinig animatie maar dat vonden wij juist lekker rustig.

Laatst bijgewerkt: 27 september 2018

perfect

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. appartement in 1 woord PERFECT en niets op aan te merken.

Laatst bijgewerkt: 9 juni 2018

beetje gedateerd hotel maar goed van eten en drinken.

We kunnen las arenas aan bevelen aan wat oudere personen. De animatie was niks eten en drinken perfect schoonmaak prima. Maar hebben gehoord dat ze dit jaar gaan renoveren, is ook wel nodig.

Laatst bijgewerkt: 5 mei 2018

Netjes hotel en behulpzaam personeel

Het hotel ligt mooi centraal en echt dichtbij het strand. Het opstijgen van de vliegtuigen elke 2 minuten is aan de achterkant vh hotel erg hoorbaar. Het eten is erg gevarieerd met veel vis en vlees, maar sommige dingen zoals de patat of gebakken aardappels wel vaak lauw of koud. Je moet echt even wachten op de nieuwe ronde. Heerlijke salade's met veel keuze.

Laatst bijgewerkt: 27 mei 2017

Goed hotel in rustige omgeving

Keurig hotel, goede kamers, schoon, eten is prima, personeel heel vriendelijk en behulpzaam

Foto genomen op het dakterras