JS Palma Stay reviews

Laatst bijgewerkt: 26 december 2023

aluasoul

mooi hotel. rustig omgeving, goede service goed eten.

Laatst bijgewerkt: 1 september 2022

Een heerlijk hotel om te ontspannen

Het hotel voldeed aan de verwachtingen en de beschrijving die we op de website zagen staan. Het is erg mooi ingericht en de zwembaden waren echt een grote plus, vooral de swim-up bar. Je kunt gerust de hele dag door relaxen in het hotel. Het hotel lag ook dicht bij een strand waar je gemakkelijk naartoe kon wandelen.

Collet
Laatst bijgewerkt: 1 juli 2022

Laatst bijgewerkt: 16 juni 2022

Goed adults only hotel, fijne bedden!

Zeer behulpzaam personeel. Ik had bij Prijsvrij 2 wensen doorgegeven (hoogtevrees en zeezicht). Was niet doorgekomen bij hotel en hadden kamer op 5e verdieping gereserveerd. Hebben direct een kamer op 1e verdieping geregeld. Goede bedden!

Laatst bijgewerkt: 22 mei 2022

Super net hotel

Goed hotel met koelkast en airco op de kamer. Eten was iedere avond een feestje. Er werd vers vlees / vis bereid/ gebakken wat je wou. Ook de pasta al la minute. Enige minpuntje was idd het eten onder de warmhoudlampen was niet erg warm. Voorgerechtjes verschillende sla en toetjes prima. Hotel lag wel achteraan. Strand idd vlakbij maar dat was geen mooi strand. Liep je een eind verder was het mooi strand en helder water.

Laatst bijgewerkt: 4 september 2019

Heerlijk relax hotel

De wellness is ons prima bevallen. Een aanrader is daarbij een behandeling te boeken! Vlakbij een leuk stukje strand.

Laatst bijgewerkt: 13 augustus 2019

Rustig hotel dicht bij het strand.

Uitstekende keuken. Hygiene was goed. Realext hotel. Toppertje.

Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2019

Zeer relax en fijn hotel

Eerste hotel waar geen handdoekken bij het zwembad gelegd werden. De zee was paar minuten lopen. Elke dag was er iets anders bij het avond eten, heel lekker.Leuke bediening.

Laatst bijgewerkt: 3 juli 2018

Modern hotel, prima rustige ligging

Moderne hotel met uitgebreide buffet met avondthema's waar ze ter plekke doen grillen. Ontbijt ook uitgebreid( voor ieder wat wils). Kwa ligging echt super,hoek om en je bent al aan de boulevard en bij het strand.

Het zwembad naast het zwembad met de swim-up bar
Poolbar
zwembad 1