2 beoordelingen voor Aparthotel Pinos Playa in Cala Santanyi Mallorca

Pinos Playa

8.5
    Dennis
    op 09.06.2011:

onverwacht boven verwachtingen.. geld meer dan waard.

Hotel Pinos Playa. Een 3* hotel met een fantastische ligging boven de baai Cala Santanyi met mogelijkheid tot een geweldig zeezicht vanuit de kamer wat zeker de moeite waard is om te boeken.
    Voor kinderen is er heel de dag iets te doen met een actieve kidsclub.
    Het hotel is wel voornamelijk ingesteld op de Duitse toerist qua eten en in haar communicatie. Spreken van Duits, Spaans of Engels is daarom wel handig mocht hier verbleven worden.

Overdag is tevens het gebruik van Fitness, sauna en jaccuzzi gratis voor de hotelgasten en is er een uitgebreide mogelijkheid voor Wellness en ontspanning. Zo is er o.a. een kapper aanwezig, schoonheidsspecialiste en masseuse.
    Voor rust, ontspanning en natuur zit je hier helemaal goed. Voor een levendige omgeving 's avonds is een andere locatie wellicht meer aan te raden om per taxi te bezoeken. Het huren van een auto is aan te raden en eenvoudig te doen.
    Tevens is het ook mogelijkheid om een fiets te huren.

Alida
    op 14.06.2009:

Hotel was prima.

Bij aankomst op Mallorca kreeg ik te horen dat het hotel vol zat en dat ik naar een hotel moes. Kreeg de keuze uit 2 hotels en moest maar de beslissing maken naar welke ik wou.
    Ik had nog nooit van de hotels gehoord en had ook geen idee of ik in een gezellig dorpje geplaatst zou worden.
    Al met al is het prima bevallen, alleen had ik mij voorbereid op Pinos Playa en vond ik het niet fijn dat ik op het moment dat ik op Mallorca was dat ik ineens ergens anders een moest.
    Ik kan dus ook niet de lijst invullen omdat ik in Hotel Romantica zat. Ps er was niks romantisch aan . Daarnaast sprak het personeel ook nauwelijks Engels of helemaal niet.

Faciliteiten van Pinos Playa

Monday 8-6 Regenbui
Tuesday 9-6 Helder/Zonnig
Wednesday 10-6 Bewolkt

Reisaanbieders voor Pinos Playa

Op deze pagina vind je informatie over Aparthotel Pinos Playa in Cala Santanyi, Mallorca.

Vakantiepanel.nl heeft 2 vakantie beoordelingen Pinos Playa.

Lees wat andere vakantiegangers en experts van Aparthotel Pinos Playa vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Per reisgezelschap hebben we een overzicht gemaakt hoe hoog Aparthotel Pinos Playa scoort:

Behalve de vakantiebeoordelingen Pinos Playa vind je op deze pagina ook eventuele foto’s Pinos Playa en het actuele weer Cala Santanyi. Bekijk hier ook andere Aparthotels Cala Santanyi of Aparthotels Mallorca. Op de pagina van Cala Santanyi vind je vakantiebeoordelingen Cala Santanyi en andere informatie over deze bestemming.

Wil jij een vakantie beoordeling Pinos Playa achterlaten? Maak hier dan direct een vakantie beoordeling Pinos Playa!

Reisaanbieders voor Pinos Playa