Marins Playa reviews

9,7

Gerritsen
Laatst bijgewerkt: 16 maart 2024

Prachtig resort. Heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel.

Schone kamer, super bedden. Schone handdoeken naar wens. Zwemhanddoek aanwezig. Waterkoker, koelkast magnetron, föhn aanwezig. Heerlijk uitgebreid ontbijt. Het diner in buffetvorm vonden we minder, blij dat we niet all in hadden. Vlees vaak in saus, droge friet, geen 'gewone' aardappel. Wel heerlijke groenten.

Laatst bijgewerkt: 1 november 2023

Super service

Super vriendelijk personeel. Luxe hotel, voorzien van allerlei extra gemakken zoals een eigen koelkast, theedoek, bestek. Eten heel goed en ruime keuze. Ruim aanbod animatie, zelfs in het naseizoen. Keurig schoon en onderhouden. Kamers super geluidsdicht. Zwembad leuk! Goede ligging tov strand en boulevard. Stadje is een goede uitvalsbasis. Super!

Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2023

Verblijf overtrof verwachtingen

Super hotel en zeer vriendelijk personeel dat heel behulpzaam is. Ook het horecateam en animatieteam zijn erg vriendelijk. Ze spreken verschillende talen. Zeer geschikt voor kinderen van alle leeftijden.

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2023

Goed hotel met geweldig uitzicht.

10 dagen verwend in Marins suittes. Prachtig gelegen hotel met mooie iets geluisd onvriendelijke kamers,

Laatst bijgewerkt: 23 september 2022

Heerlijk

Vriendelijk personeel . Leuk voor families met jonge kinderen maar ook adults only restaurant en fantastisch dakterras met heerlijk uitzicht , douch en cocktailbar binnen handbereik. Fijne supermarkt om de hoek met zeer betaalbare prijzen.

Laatst bijgewerkt: 12 september 2022

Kind vriendelijk, lekker eten, goed fijn zwembad, Ruime kamer, uitgebreide Animatie

Marins Playa is een goed en kindvriendelijk Hotel. Het eten is verspreid over meerdere buffetten en lekker te noemen, ze hebben zeer veel keuze en voor ieder wat wils. Zwembaden zijn goed onderhouden en zijn voor de kinderen erg leuk, vooral het piratenschip mer water kanonen en de glijbanen vallen goed in de smaak. Wat ook ideaal is is dat je meerdere handdoeken krijgt, witte voor op de hotel kamer en blauwe voor ssn het zwembad of aan jet strand, je eigen strand laken meenemen is dus niet echt nodig. Wij ariveerden laat in de avond en hebben gevraagd of het kinderbed al opgebouwd kon worden voor onze dochter, kamer was netjes schoon met kinderbedje opgebouwd en netjes opgemaakt. Auto kan en mag je hier gratis parkeren aan de kant van de weg of de parkeerplaats van het Hotel. Om naar het zandstrand te gaan moet je vanuit dit hotel best ver lopen, voor een peuter van 3 zonder buggy net iets te ver eigenlijk. Het Animatie team is zeer uitgebreiid met programma, voor kinderen van alle leeftijden met iedere avond een kinderdisco en een entertainment show hierna wat van alles kan zijn (artiest, musical, bingo). Wij vonden het met de kinderen ideaal dat we bij het hotel konden dineren. Supermarkt is ook aanwezig in het Hotel, ideaal voor lekkere broodjes of een pak luiers. Wij kijken terug op een heerlijke vakantie en zouden graag nog een keer terug gaan naar Marins Playa.

Laatst bijgewerkt: 6 september 2022

Top hotel

Animatieteam is geweldig! Onze kinderen (9 en 5) moesten een traantje wegpinken toen we het hotel verlieten; zo leuk hebben ze het gehad! En wij dus ook als ouders.

Mw. M. Van Tilburg
Laatst bijgewerkt: 27 augustus 2022

Heerlijke accommodatie op prima locatie

Mooi kleinschalig complex voor adults only. Wij hadden een suite seaview. Super uitzicht Het mooie zandstrand is ongeveer 10 minuutjes lopen Maar dat vonden wij niet erg Het ontbijt aan t zwembad is heerlijk en je zit daar prachtig. Mooi zwembad met volop bedjes.Je kan een Balinees bed reserveren met uitzicht op zee of zwembad Voorwaarde is dat je 25euro besteedt aan eten en drinken. WiFi werkte niet altijd optimaal. Wel goede airco! Wij hadden HP geboekt en t diner konden we dan eten in complex aan overkant waar apart Adults only restaurant was. Helaas vonden wij het diner niet zo gevarieerd In vergelijking met eerdere hotels die wij bezocht hebben viel dit gewoon tegen Achteraf zou ik liever alleen ontbijt hebben geboekt Er zijn zoveel restaurantjes daar in de buurt. In de avond op complex niet veel te doen Gelukkig was daar Lea die achter de bar stond en haar gasten goed verzorgde! De entertainment om de paar dagen was nogal saai. Een avond wel gezellige Duitse zanger geweest Al

Hr. T. van Bree
Laatst bijgewerkt: 15 augustus 2022

Zeer fijn verblijf met kinderen

Top hotel. We hadden een 2 kamer appartement. Zeer netjes en word goed bijgehouden. Animatie is heel leuk voor de kinderen en doen de hele dag zijn best om de kinderen te vermaken.

Mw. F. Jansen
Laatst bijgewerkt: 15 augustus 2022

Veel te druk

Uiteraard, hoogseizoen betekent drukte maar dit was echt te druk. ‘s Ochtends om 8:00 uur waren alle lig bedden bezet; dwz er lagen handdoeken op en konden goed laat in de middag pas gasten op gaan liggen. Tijdens het ontbijt en avondeten was het een complete chaos. Gasten renden nog net niet door elkaar heen om snel een bord vol te kunnen opscheppen. Onze kinderen zijn meerdere malen omver gelopen! We gingen de laatste dagen elders eten en naar het strand, wij vonden dit de vakantiesfeer erg verpesten. Personeel is wel erg vriendelijk, kids club is ook erg leuk! Het strand van Cala Millor was ook zo druk, was erg onplezierig. We zijn met een huurauto naar Pollensa gereden, hier was het fantastisch. Water erg mooi, niet druk maar gezellig en gemoedelijk. Voor ons geen vakantie meer in het hoogseizoen naar zo’n locatie..

Papagaaien van de papagaaien show