Hipotels Said reviews

Laatst bijgewerkt: 22 oktober 2023

Zeer goed hotel

Heerlijke vakantie gehad, mooi hotel met goede service. Wij hadden all inclusive en het eten was goed! Zwembad had een paar graden warmer gekund.

Laatst bijgewerkt: 1 september 2023

Geweldig Hotel

Hotel Said is een kleinschalig opgezet Hotel. Het is superschoon, erg vriendelijk, gastvrij en behulpzaam personeel. De ligging van zowel strand als vh het stadscentrum is op hele korte loopafstand. Ruimvoldoende ligbedjes bij het zwembad, weinig tot geen animatie overdag ( vonden wij erg prettig) Elke avond een voorstelling op het podium. Eten was erg goed en afwisselend in een superschone eetzaal. Alleen Spaanse en Duitse zenders op tv, tip om hier ook anderstalige aan toe te voegen. Verder alles perfect.

Laatst bijgewerkt: 4 september 2019

Super mooi hotel

Super mooi hotel met goed eten en drinken, erg schoon en vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 31 augustus 2019

duur Eten goed maar te duur voor wat je krijgt

Schoon hotel alleen overdag weinig of geen muziek wel wat activiteiten maar wel heel weinig dat was jammer wel een heel fijn zwembad klein stukje lopen tot de Zee was goed te doen stad zelf is al dood om 12uur dan is er niks meer te doen dat was jammer voor de rest hebben we een hele fijne vakantie gehad die altijd te snel gaat jammer genoeg maar uiteindelijk toch wel tevreden over wat we hebben gehad daar dankjewel.

Laatst bijgewerkt: 9 augustus 2019

Vriendelijk en gezellig familie hotel

Al 6 jaren komen wij met veel plezier weer op vakantie in jullie Hotel. Altijd gastvrij en vriendelijk personeel. Leuke animatie en vermaak voor iedereen.

Laatst bijgewerkt: 5 juli 2019

Prachtig schoon hotel

Mooi hotel goede ligging. Wel heel erg duits gericht. Maar voor ons geen enkel probleem, houden niet van animatie.

Laatst bijgewerkt: 4 juli 2019

Schoon hotel met vriendelijk personeel

Prima ligging, 1 straat van lange winkelstraat en strand. Hotel is erg schoon. Eten is lekker en ruime keuze. Bij het mooie grote zwembad zijn voldoende bedjes, zodat er altijd wel een plaats te vinden is. Erg vriendelijk personeel. All inn formule is prima.

Laatst bijgewerkt: 16 mei 2019

Fijne plek voor een ontspannen vakantie

Fijne plek voor een ontspannen vakantie. Hotel ziet er goed verzorgd uit en het personeel is erg vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 7 mei 2019

hotel voor mensen van 60+

Personeel heel aardig. wij waren met onze dochter van 15 en voor haar was er weinig te doen in dit hotel.

Laatst bijgewerkt: 6 mei 2019

Geweldige vakantie gehad

Geweldige vakantie gehad. Eten was echt goed. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.