Ciudad Laurel reviews

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2023

10 dagen Mallorca

Goede accomodaties op relatief korte afstand van het strand. Animatie veel in het Duits. Eten goed alleen weinig afwisseling.

Laatst bijgewerkt: 8 september 2022

Prima, schoon hotel. Nette kamer. Qua eten was er genoeg keus alleen was het niet helemaal onze smaak.

Laatst bijgewerkt: 8 september 2022

Prima, net hotel

Een prima hotel! Nette kamer en vriendelijk personeel. Qua eten was er genoeg keus alleen niet helemaal onze smaak.

Laatst bijgewerkt: 3 september 2022

Mw. A. Flinsenberg
Laatst bijgewerkt: 25 augustus 2022

Heerlijke accommodatie

Heel fijn ressort met prachtig zwembad en fijne appartementen. Erg kindvriendelijk en goed onderhouden. Buffet is zeer uitgebreid en gevarieerd. Genieten met een grote G

Laatst bijgewerkt: 27 juli 2022

Resort als een Klein dorpje

Voor een 3 sterren was het precies dat, niets meer niets minder. Alles was goed geregeld , netjes, voldoende personeel, mocht iets vriendelijker. Eten was beperkt maar kwaliteit was prima en iedere dag iets anders, voldoende zitplaatsen. Wat mij heel erg tegen viel was het zwembad met bedden, Als je niet heel vroeg bent heb je geen kans op een lichtbedje, daarom ben ik iedere dag naar het strand gegaan en naar zee is het maar 300 meter, echter daar zijn alleen rotsblokken, dan moet je daarna nog 500 meter lopen om bij het strand te komen en dat was heerlijk. Allemaal winkels en ook de Spar dus wil je koud drinken hebben dan is dat 25 meter. Over het algemeen prijs kwaliteit prima hotel

Laatst bijgewerkt: 26 juli 2022

Leuk hotel. Voor de kids genoeg te doen. Weinig Nederlanders, erg Duits gerelateerd

Laatst bijgewerkt: 9 mei 2022

Het is mooi hotel

Jammer alleen de beden waren niet goed . Veder was super mooi hotel .

Laatst bijgewerkt: 18 juni 2021

Gewoontjes

Het was een gewoon hotel niks aparts. In de avond na de mini disco niks meer te doen. We kwamen om 10 uur in de ochtend aan en mochten pas om 14.00 uur eten en drinken (all in,,) Toen we de sleutel afgaven nadat we uit onze kamer gingen werden gelijk onze bandjes afgeknipt. We hadden een avondvlucht en hebben de hele dag moeten betalen voor eten en drinken. Op zondag komen ze de kamer niet poetsen en je krijgt ook geen extra handdoeken niks mee als ze het even doorgeven. De Tweede zondag aan de poetsvrouw extra handdoeken gevraagd die kregen we niet.

Laatst bijgewerkt: 31 oktober 2019

Eten voortreffelijk, beetje ver van het strand verwijderd.

De appartementen lagen rondom het centrale gedeelte met de eetzaal en de verdere accommodaties. Het was eerst even wennen, omdat wij dat niet gewend waren. Maar het had ook wel iets. Ieder had eigenlijk zijn eigen huisje.

Apartementen blok drie