Playa Ferrera reviews

Laatst bijgewerkt: 27 oktober 2022

Prima prijs / kwaliteit

Voor de prijs prima appartment. Gerenoveerd maar slecht afgewerkt. Prima bedden. Ontbijt bijgeboekt was matig.

Laatst bijgewerkt: 25 oktober 2022

Netjes familie hotel

We zijn hier 8 nachten geweest. Het was een mooie nazomer volgens de Spanjaarden. Het appartement was netjes en schoon. Op wat kleine overlast van feestende jeugd in de kamer boven ons. Een heerlijke relaxte vakantie gehad.

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2022

Leuk complex, ideaal voor kinderen

Leuk goed onderhouden complex, ideaal voor gezinnen met kinderen. Maar ook voor mensen die meer de rust zoeken die plaats kunnen nemen aan het rustige zwembad. Appartementen zijn schoon. Bij ons werkte maar 1 gaspit. Het is na-seizoen dus de horeca bij het zwembad had minder om uit te kiezen. Gemoedelijke sfeer in de badplaatst, genoeg te doen en het strand/de zee is dichtbij. De appartementen bevinden zich in het oostelijk deel van het dorp. Lekker rustig maar midden centrum is daarom wel een redelijke wandeling. Belangrijk: prima bedden!

Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2022

Ligging ismooi

Er liepen overal kippen rond en op de paden lag overal kippenstront en op het pad naar ons appartement stonk het ook behoorlijk. Je was bang om erin te trappen Ook bij het zwembad erg onhygiënisch

Laatst bijgewerkt: 19 oktober 2022

Modern ingericht appartement op loopafstand van mooie strandjes en het toch wel bruisende Cala d'Or

Playa Ferrera in Cala d'Or is een fijne bestemming met mooie strandjes, restaurants en zelfs een uitgebreid winkelcentrum op loopafstand. Er zit een kleine Spar supermarkt om de hoek, en als je wat meer tijd hebt, kun je ook naar de grote Eroski aan de rand van het dorp. De meeste strandjes kun je binnen 10 tot 15 minuten bereiken (cala petita is dan het verst). Als je wat verder wil kun je een auto of motor/scooter huren, en je bent dan zo bij heel wat andere mooie stranden. Het appartement was overigens schoon en voorzien van alles wat je nodig hebt. De receptie mensen zijn super behulpzaam om je op weg te helpen met trips of zelfs het openbaar vervoer. Er is een restaurant bij het complex, Casablance, dat ook nog eens prima eten maakt. Kortom, alles bij de hand en anders wandel je gewoon even het dorp in.

Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2022

Super nette appartementen

Wij zijn hier een weekend geweest en het was super! Mooi en netjes, heerlijk eten en vriendelijk personeel. Elke dag werd alles schoongemaakt.

Laatst bijgewerkt: 30 september 2022

Nette appartementen , vriendelijk personeel

Wij verblijven graag in cala d'or en dan voornamelijk op het strand. We gaan iedere dag uit eten. Een appartement is voor ons prima, we waren verrast door het moderne en nette appartement. Er lopen veel kippen en hanen.

Laatst bijgewerkt: 28 september 2022

Fijn apartement, prettige omgeving

De apartementen liggen redelijkerwijze centraal. Korte wandeling naar (SPAR) winkels, stukje strand in een baai. Rustig verkeer. Omgeving voelt ook veilig

Laatst bijgewerkt: 25 september 2022

Mooi appartement met alles wat je nodig hebt

Fijn appartement met genoeg voorzieningen op 20 minuten lopen van het drukke centrum. De route naar het centrum loopt gezellig langs winkeltjes en restaurantjes. Een klein baaitje met strand ligt om de hoek.

Mw. J. Kosterman
Laatst bijgewerkt: 16 september 2022

Schoon, ruim appartement met aparte slaapkamer. Hotelservice en supermarkt en strand op max 200 mtr.

Appartement,  zwmbad