Palia Dolce Farniente reviews

5,1
4,5

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2019

Een frans gericht op alleen maar franse toeristen

Als je niet uit Frankrijk komt kun je beter niet voor dit hotel kiezen want er wordt alleen maar frans gesproken, en er wordt weinig tot geen moeite gedaan om een andere taal te spreken

Laatst bijgewerkt: 8 oktober 2017

Vond de locatie ontzettend mooi Onze kamer was wat donker maar verder oke

Heb het helemaal naar mijn zin gehad Zou zo volgend jaar terug gaan Vond omgeving ontzettend mooi Hotel was heel mooi opgezet Zulke mooie bomen stonden er

Laatst bijgewerkt: 29 september 2017

Opzich wel leuk uitziend hotel alleen jammer van de mensen (klanten en animatie)

Hotel ziet er wel goed uit alleen onderhoud en hygiene van de kamer kunnen stukke beter maar ik denk dat dat wel beter gereregeld is in de franse huisjes een franse organisatie heeft 150 kamers dus er zijn bijna alleen maar franse mensen animatie ook frans en omdat er onderscheid gemaakt word in de kleur bandjes franse hebben rood de reat vd wereld blauw neigt het soms naar rasicme ook wifi betaal je 30 euro voor 7dagen maar is slecht valt weg of doet het niet eten is wel ok all inn viel me ook mee qua drinken krijg je best veel ligging is wel perfect leuk winkel straatje direckt naast het hotel met leuke barretjes en eet tentjes naar centrum cala dor is ook leuk en makkelijk met het trein wagentje het standje dicht bij het hotel is ook mooi wel klein maar perfect om te snorkelen veel vissen ook

Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2016

Leuk hotel

Alleen jammer dat het animatie allemaal in het Frans was

Laatst bijgewerkt: 17 juni 2016

Jammer maar niet waar ik naar op zoek was

Het hotel is in een mooie stijl gebouwd en ziet er leuk en gezellig uit. Maar....binnen was onze kamer een grote tegenvaller. 5 bedden , 1 tafeltje en een spiegel ( op een hele gekke plaats) dat was het.de badkamer was niet schoon, er kwam verschrikkelijk vies water uit de kranen en de afvoer stonk . All-inclusive is ver te zoeken: geen tv, geen airco of fan die werkt. de badhanddoekservice is tegen betaling, net als de kluis en wifi, maar ook koffie drankjes die niet op hun kaart staan. nee dat mag de naam all inclusive niet dragen. Het eten was wel goed, maar je moet zelf alles op smaak maken. waar we zeker respect voor hadden : de dames van de schoonmaak. Zij deden erg hun best om alles toch wat opgeruimd en netjes te houden ondanks dat alles zo gedateerd en slecht onderhouden was. Het animatieteam doet erg zijn best maar helaas spreekt er maar 1 dame nederlands. de anderen spreken met moeite een beetje engels maar het grootste deel spreekt alleen frans.

Laatst bijgewerkt: 14 juni 2016

verouderd en gedateerd hotel

De kamer zijn gedateerd , in de badkamer stonk het naar riool, geen föhn. gele oude handdoeken. Op de foto`s staan mooie opgemaakte buffetten, nou ik heb het niet 1 keer gezien. ALL inclusief was het NIET, badhanddoeken service€ 7,00 en € 10 borg. voor de ventilator en de afstandsbediening van de tv moet worden betaald!! Het animatie team was heel druk met sport en spel, maar het was jammer dat het alleen in de Franse taal werd gedaan. De zwembaden hadden ook wat achterstallig onderhoud , zoals tegeltjes los, roosters kapot . Het eten was goed, alleen jammer dat je bij de lunch alleen wijn en water kan nemen, het personeel wel was vriendelijk. We komen hier zeker NIET terug, Jammer

de buitenkant is erg mooi en gezellig maar van binnen is het anders