Cala d'Or Playa reviews

Laatst bijgewerkt: 13 oktober 2022

Geweldig hotel. Vriendelijk personeel. Prima ligging.

Het hotel is zeer gericht op gezinnen met kinderen. Wij dachten dar het in oktober wel mee zou vallen wat kinderen betreft maar het zat vol met gezinnen uit voornamelijk Engeland. Voor ( kleine) kinderen is dit een perfect hotel, volopl animatie en speelgelegenheden . Ondanks de drukte hebben we erg genoten,. Fijne sfeer en ontzettend gastvrij.

Laatst bijgewerkt: 20 mei 2022

mooie locatie vriendelijk personeel

we hebben het heerlijk gehad, goede bedden schoon, vriendelijk personeel, prijsverhouding goed ,alles is goed schoon en leuk voor de kinderen

Laatst bijgewerkt: 14 september 2019

Fantastisch !

Ligging perfect. Zwembad prachtig. Animatie top voor kids en volwassenen. Eten prima. Wij gaan normaal nooit 2 keer naar t zelfde maar als we weer cala d or bezoeken wordt het weer dit hotel.

Laatst bijgewerkt: 26 juni 2019

Mooi app/hotel Schoon / rustig / kleinschallig/ prima buffetten/vriendelijk personeel/accommodatie een 10

Laatst bijgewerkt: 4 mei 2019

Super, aanrader

Super hotel/appartement. Zowel voor jong als oud een echte aanrader. Schone kamers, uitstekend ontbijt en gunstige ligging ten opzichte van stranden en ander vertier. Huren van een auto is aan te bevelen omdat de rest van het eiland ook nog eens genoeg te bieden heeft.

Laatst bijgewerkt: 14 september 2018

simpel maar ruime voldoende

Leuk zwembadje, verder niet veel voor de kleinsten. Animatie start pas om 21.00 uur savonds (!!!!) wat voor zuid Europeanen misschien normaal is, maar onze dochter van 2,5 trekt dat echt niet. Paar strandjes op 10-15 minuten lopen, Calla Gran is het commercieelst en gezelligst. We hadden 3 van de 8 dagen slecht weer, en dan doe je daar niet veel dan is een auto wel aan te bevelen. De banken in het appartement zitten voor geen meter dus binnen blijven niet echt een optie. We hadden geluk dat onze veranda niet uitkeek op het zwembad / restaurant want het lawaai duurt tot 23.00 uur. de muurtjes zijn erg dun, dus geschreeuw en gesnurk krijg je goed mee.

Laatst bijgewerkt: 4 mei 2018

Mooie appartementen, mindere ligging

De accommodatie en de appartementen zijn prima. Mooi zwembad met veel bedjes. De appartementen zijn mooi en goed uitgerust. Ons appartement was geheel nieuw ingericht met zelfs een inloopdouche. De appartementen liggen op loopafstand van de stranden Cala Esmeralda en Cala Gran (wel de achteringang van het complex gebruiken). Toch ligt het complex wat weggestopt aan het einde van een doodlopende straat. Je moet dus eerst een stukje lopen voordat je in een levendige straat met winkeltjes en restaurants komt. Dat is van de ene kant wel jammer en van de andere kant heb je in drukke tijden wel wat meer rust.

Laatst bijgewerkt: 19 mei 2017

Schoon,centraal gelgen , mooi appartement

Mooi gelegen tusen 2 stranden in en op loopafstand van centrum en rustig gelegen . Modern , ruim en schoonappartement . werd elke dag schoongemaakt en schone handen doeken .

Laatst bijgewerkt: 12 mei 2017

Gezellig complex, schoon en verzorgd, vriendelijk personeel.

complex ziet er netjes uit, kamers zijn schoon bedden zijn wel aan de harde kant.

waterpret in zwembad