Barceló Ponent Playa reviews

Laatst bijgewerkt: 10 augustus 2018

Prima hotel binnen de massa toerisme normen

Vriendelijke en behulpzame receptie. Uitstekend eten voor het soort hotel met het aantal mensen. Hotel kamers zijn gehorig, geluid van de gangen hoor je goed. Prima en goed verzorgd zwembad; mooie baai waar je prima kunt zwemmen.

Laatst bijgewerkt: 24 oktober 2017

Prima Hotel

Hele fijne vakantie gehad, samen met zoon van 14.

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2017

Leuk, klantvriendelijk hotel

Fijne locatie met zwembad met voldoende ligbedden en prive strand. Het eten is goed en gevarieerd. Wat je van een all-inclusive mag verwachten. Ik was hier samen met mijn moeder en we hebben een paar fijne, zonnige dagen gehad.

Laatst bijgewerkt: 12 oktober 2016

Goed hotel met een prima ligging

Fijn hotel, mooie ligging naast een erg mooie baai. Op loopafstand diverse winkelstraatjes waarna je uiteindelijk in Cala D'or zelf komt waar je 's avonds gezellig een drankje kunt drinken. Wil je de omgeving nog zien, kan je via het hotel een auto huren (aanrader, dan heb je niet met borg enzo te maken) en de omgeving bekijken. Wifi is trouwens top voor elkaar bij dit hotel, zelf op het strand nog een sterk bereik.

Laatst bijgewerkt: 5 oktober 2016

Prachtige baai en zeer goed all-inclusive concept

Goed maar iets gedateerd hotel aan een prachtige baai. Baai is toegankelijk vanaf de strandbar (met leuk terras). Lekkere dranken (likeur en sangria ook inbegrepen) en goed bereid eten (vers en erg lekker vlees, verse groenten en veel variatie). Zeker beter dan de al-inclusive resorts in bijv Egypte.

Laatst bijgewerkt: 4 juni 2016

Goed hotel voor de door ons betaalde prijs

Het hotel is gedateerd en heeft vooral aan de buitenschil achterstallig onderhoud nodig. De al in formule is tot 23.00 uur, zou wat later mogen. De kamers zijn schoon, de bedden worden om de drie dagen verschoond en het eten is goed gevarieerd. Groot nadeel is dat op de dag van vertrek de al in formule om 12.00 stopt, ook als je in avond pas vertrekt. Het hotel licht aan een mooie baai met een mooi strand. Bij het zwembad waren de lichtbedden gratis maar op het strand, en het strand terras moest men deze betalen a €7.00 per dag. Winkelen kan men in de buurt van het hotel. Personeel en staf is vriendelijk en problemen worden snel opgelost. Groot nadeel was dat wij de koffers van de straat tot aan de receptie zelf moesten doen, toch gauw 50 meter. Dit is voor oudere en invaliden niet te doen en er is geen personeel die ondersteuning bied. Toch geef ik dit hotel een dikke 7. Wij hebben een prima vakantie gehad.