Vakantiebeoordelingen Cala Dor

7.2
    Miranda
    op 01.11.2017:

Erg toeristisch

Een gezellig stadje met meer dan genoeg keuze om elke dag ergens anders te kunnen eten. Wel veel toeristische winkeltjes waar overal hetzelfde word verkocht.

Hajo
    op 30.10.2017:

Leuk plaatsje ook om 's avonds rond te lopen

Mooi uitvalsbasis om de oostkust van Mallorca te bewonderen maar ook niet ver van Palma.

Wil
    op 27.10.2017:

Een leuk centrum

Ver van luchthaven 1.1/2 uur en dat is jammer!
    Betere voorlichting van te voren zou wenselijk zijn.

Sandy
    op 16.10.2017:

gezellig centrum

Cala Dor heeft een gezellig centrum ,met veel winkeltjes en restaurantjes. Je kan er leuk wandelen naar alle baaitjes die in de omgeving liggen. Ook heeft Cala Dor een mooie haven.

Michael
    op 09.10.2017:

nooit meer dat hotel

Eerste keer nooit meer we kwamen aan we konden gelijk inchecken we kwamen aan op ons hotel kamer 1. alle muren onder de vocht en schimmel 2. We bekeken de kamer verder en wat ons gelijk opvalde is dat het stoffig was 3. We bekeken de wc en zat poep spetters aan de wc bril niet normaal 4. De douche was ook super vies mijn vriend is naar de receptie gelopen met foto's en met de astma medicijnen meneer zij dat het vies is en dat hij geen kamer vrij had moesten volgende dag maar terug komen om 8 uur en kregen we een nieuwe kamer. Volgende dag om 8 uur gemeld bij de balie en aan gegeven dat we een nieuwe kamer zouden krijgen mevrouw bij de balie deed heel moeilijk en zijden ze maken schoon en geen nieuwe kamer we hebben er ruzie om moeten maken we betalen niet voor een vies hol we betalen voor een goede vakantie met mevrouw was niet te praten uit gelecht dat dit niet kan dat er een astmatisch persoon zo niet kan overnachten in stof en schimmel en vocht hotel ze had er maling aan we zijden we bellen naar het reisbedrijf met u is niet te praten ze zij heel geïrriteerd je kan bellen wat je wil bel maar. We hebben gelijk gebeld naar het reisbureau en het verhaal uit gelecht hun hebben contact genomen met het hotel en naar 2 dagen niet hebben gedouche en 2 dagen niet op de wc hebben gezeten in onze eigen hotel kamer kregen we een nieuwe kamer om 12:00 niet normaal dit. De andere hotel kamer was wel wat beter. de bedden verschrikkelijk zijn met rugpijn naar huis gegaan de ijzeren veren in het matras voel je in de rug zo als ik ben gewent op vakantie word je bed regelmatig verschoond nee ze werden alleen opgemaakt. Het eten was elke dag het zelfde met een ding iets anders dan de vorige dag kwaliteit 0 je proefden dat het niet vers was maar uit pot of ingevroren veel werd ze volgende dag weer voor geschoven van de vorige dag. we hebben meerder keren in de stad uit eten geweest brood half vers half van vorige dag personeel voelde aan de broodjes die ze zelf namen of ze vers of oud waren de versen pikte ze er tussen uit voor zich zelf toetjes was niet lekker aan gemaakte vla van poeder. Ontbijt elke dag het zelfde weinig keus. Zwembad en de kinder zwembad en buitenteras bedden was prima. Alles werd alleen maar in Duitse taal gepraat dat is erg jammer voor de kinderen. personeel zelf mag ook wel vriendelijke!!! We hebben ons vermaakt met een boot tocht dat zeer mooi was en op het strand erg genoten op het hotel naar hebben we een goede vakantie gehad

Carien van Zutphen
    op 08.10.2017:

Heel mooi plaatsje met mooie haven en leuke kleine stranden

Lag buiten Cala d,OR was mooie wandeling naar het centrum Hebben speciaal wandel pad aangelegd wat heel mooi uitzicht geeft over haven en zee

Ans

de winkels en restaurants

Harold
    op 05.10.2017:

top

inderdaad veel restaurants en terrassen
    leuk om te wandelen veel winkeltjes
    mooi weer

Sunday 29-4 Regenbui
Monday 30-4 Helder/Zonnig
Tuesday 1-5 Regenbui

Cala d'Or
Cala d'Or is een bekende toeristenplaats op het Spaanse eiland Mallorca. De badplaats, gelegen aan de zuidoostkust van het eiland, staat bekend om de vele mooie baaien. Je kunt deze goed zien op een kaart Cala d'Or. Al dan niet aan een privéstrand gelegen, kan men hier in alle rust zwemmen in de azuurblauwe zee. Ten noorden van Cala d'Or ligt overigens het eveneens toeristische Portocolom en ten zuidwesten bevinden zich de zoutpannen Ses Salines.

Cala d'Or is het best te bezoeken in de zomermaanden, wanneer de temperatuur rond de 30 graden is. In deze periode is ook de minste kans op regen. Cala d'Or beschikt over een jachthaven met daaromheen diverse restaurantjes en terrasjes. In het gezellige centrum zijn toeristenwinkels te vinden, supermarkten en accommodaties. Er rijdt een toeristentrein door o.a. het centrum van de stad om de vele vakantiegangers te vervoeren.

Hotels Cala d'Or
De accommodaties in Cala d'Or bestaan vooral uit appartementencomplexen en vaak kindvriendelijke (all-inclusive) hotels. Het bekendste hotel Cala d'Or is zeer waarschijnlijk Club Martha’s. Andere bekende hotels Cala d'Or zijn Club Cala d’Or Gardens en Prinsotel Alba.

Bekijk hier direct vakantiebeoordelingen Cala d'Or, hotels Cala d'Or of tips Cala d'Or.

Op deze pagina vind je informatie over Cala Dor. Ben je op zoek naar een geschikte accommodatie voor jouw vakantie Cala Dor? Je vindt hier 24 hotels Cala Dor en 24 appartementen Cala Dor. Vrijwel elk hotel Cala Dor heeft vakantiebeoordelingen waardoor je op basis hiervan de juiste keuze kunt maken. Lees wat andere vakantiegangers en experts van hun vakantie Cala Dor vinden en ga goed voorbereid op vakantie! Hieronder vind je een top 10 hotel beoordelingen Cala Dor:

Daarnaast hebben we ook vakantie beoordelingen Cala Dor over de plaats zelf, zodat je weet hoe de plaats door andere vakantiegangers en experts wordt beoordeeld. Je vindt hier o.a. cijfers over restaurants Cala Dor, shoppen Cala Dor en bezienswaardigheden Cala Dor. Ook vind je hier eventuele foto’s Cala Dor en het actuele weer Cala Dor. Ben je zelf al een keer in deze plaats geweest? Laat dan direct een vakantiebeoordeling Cala Dor achter!

Ben jij op zoek naar een all inclusive Cala Dor of een last minute Cala Dor? Bekijk hier direct de actuele prijsinfo Cala Dor voor een vliegvakantie Cala Dor.

• Carien van Zutphen

op 05.10.2017:

leuk

• Vermeulen
    op 12.08.2017:

Lekker gegeten bij restaurant "Different". Er werken enkele Nederlanders en ze hebben Nederlands talige menukaart erg handig, Taxi"s zijn niet prijzig en er staan vaste prijzen voor de meest voorkomende ritten. Erg handig! Een dag Cal D'or is zeker aan te raden.

• Johan
    op 01.08.2017:

Ga naar Yaya's aan de haven. Zeer bijzondere keuken: Tapas gecombineerd met Sushi. De tapas zijn net iets anders dan een normale tapas kaart. Daar zit fantasie in. Kip Cola: Heerlijk!!!