Zafiro Tropic reviews

Laatst bijgewerkt: 11 mei 2023

Zeer vriendelijk personeel en zeer behulpzaam echt top

Laatst bijgewerkt: 17 augustus 2022

Hotel met luxe faciliteiten, eten niet passend bij de rest

De faciliteiten zijn luxe. Super fijne kamer met prachtig balkon. Leuke animatie en volop mogelijkheden. Shows waren ook leuk. Echter was er mijn inziens geen balans tussen de de mogelijkheden en het personeel. Er waren lange wachtrijen en in het buffet restaurant hadden de medewerkers een ontevreden blik. Het eten in het buffet restaurant is echt niet te doen… het eten bij het a la carte restaurant was wel heel goed. Wij vonden het veel ste duur voor wat je er voor terug kreeg.

Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2019

Mooie appartementen in een kindvriendelijke omgeving

11 dgn op Mallorca geweest in Zafiro Tropic. Mooi complex, heel schoon allemaal en ziet er goed onderhouden uit. Appartementen zijn ruim en van alles voorzien. Leuk en divers animatieprogramma en fijne zwembaden. Aanrader! Merendeel van het personeel is redelijk vriendelijk al hebben we dat beter ervaren. 1 mannelijke receptionist was duidelijk zelf toe aan vakantie. Zijn gedrag heeft wel wat invloed gehad op onze ervaring, aangezien we gevraagd werden om van appartement te wijzigen. Dat switchen deden we ten gunste van Zafiro maar hij was verre van vriendelijk. Ook bij uitchecken geen enkele vraag hoe wij het verblijf hadden ervaren en/of bedanken. Kleine punten van aandacht: Het zwembadwater is erg koud, te koud voor de kleintjes. Je kunt in het najaar beter de zee in! Diner is vanaf 18:30. Voor sommige kleintjes is dat te laat Iedere keer als de bovenburen naar de wc gingen, hoorde wij een waterval De 'niet storen' deurhanger heeft weinig nut. Tot 3x toe werd er wel geklopt maar vervolgens zonder te wachten kwam er iemand binnen

Laatst bijgewerkt: 4 oktober 2019

Prachtige accommodatie, zou het iedereen aanraden!

Mooie ligging dicht bij het strand Goed toegankelijk voor minder valide!!!

Laatst bijgewerkt: 30 september 2019

Groot, schoon, kindvriendelijk.

Mooi hotel met een goed buffet. Ruime kamers met hier en daar wat nodige verbeteringen. Zeer kindvriendelijk. WiFi overal in het hotel ook op de kamers. Supermarkt aan het hotel vast. Hele hotel is cash vrij, betalen met een chip. Goede animatie de gehele dag door.

Laatst bijgewerkt: 25 september 2019

Complete accommodatie, voor ieder wat wils

Zie hier boven, verder geen aanvulling! Of opmerkingen

Laatst bijgewerkt: 20 juli 2019

Uitstekend kindvriendelijk hotel

Fijn hotel met mooie zwembanen, op loopafstand van mooi breed zandstrand met langzaam aflopende bodem. Goed afwisselend buffet in het hotel.Animatie voor kinderen overdag en shows in de avond. Animatie niet in Nederlands.

Laatst bijgewerkt: 22 september 2018

Toplocatie, dichtbij strand, leuk zwembad, goede bedden, appartement ietwat gehorig

Verzorgd complex dichtbij strand en leuke restaurantjes. Wij verbleven op basis van logies. Bij aankomst een armbandje gekregen (die wij gelijk eraf haalde en in de portemonnee stopten). Deze scannen ze bij een bestelling voor drankjes of eten, betalen bij vertrek. Goed eten, leuke zwembaden met toezicht. Badlakens krijg je daar en kan je zelf 3 x per week wisselen. Ideaal! Appartementen zijn volledig, Bedbank vonden wij ietwat smoezelig dus onze peuter sliep tussenin. Ruim balkon en echt prima bedden. Het enige minpunt is toch wel de gehorigheid; in de ochtend werden we gewekt door buren die met het meubilair schoven, kinderen die huilden of gasten die mrt koffers door de gang rolden. Verder echt niets op aan te merken. Parkeren kan trouwens gratis om het hotel, voldoende plek.

Laatst bijgewerkt: 9 mei 2016

Heerlijke accommodatie; met veel faciliteiten.

Een fijne accommodatie, met veel faciliteiten. Een heerlijk zwembad met louche bedden. Vlak bij het strand en op loopafstand van het oude centrum.

privézwembad bij blok 4