BQ Alcudia Sun Village reviews

Laatst bijgewerkt: 20 augustus 2022

rumoerig heel veel kinderen

hotel ligt op redelijke afstand van zee,van wat gezecht heeft over goed animatieteam,vonden wij dat tegenvallen. hotelkamer is voor 3 pers echt niet te doen. dochter van 14 moest op klein bankje liggen. drank en eten is altijd voldoende

Laatst bijgewerkt: 2 augustus 2022

Leuk, gezellig kleinschalig

Wij zijn net weer terug van onze vakantie. Het is ons boven verwachting goed bevallen. Het eten wordt om de zoveel tijd ververst, veel keuze en ook elke dag was er een ander aanbod (naast de vaste keuze). Hier valt geen woord over te klagen!! Het is een mooi klein en gezellig appartementencomplex net buiten het centrum. 10 minuten lopen en je bent bij de zee en het centrum. Het centrum heeft geen boulevard en veel winkels. De standaard winkeltjes zitten er. Het voordeel vd ligging vonden wij dat het lekker rustig was, maar je toch ook weer zo in het "drukke" gedeelte was. Op de vertrekdag bieden ze je de mogelijkheid om je bagage veilig weg te zetten en je te douchen . Je krijgt dan handdoeken vd receptie. Echt super geregeld. Wat wel iets beter is de rolstoel -en kinderwagenvriendelijkheid. Er zijn aparte ingangen? Maar niet overal! Animatie hoef je niet te veel van te verwachten. Er waren een aantal leuke shows. En tip: het kinderprogramma hangt bij het animatiehuisje en niet bij het programma voor volwassenen. Kortom: leuke vakantie en volop genoten. Zeker voor herhaling vatbaar!!

Laatst bijgewerkt: 1 juli 2022

Te kleine appartementen

Hele krappe kamer! Vooral voor een 'invalidenkamer "waardeloos! Ik kon mij niet behelpen. Eten en drinken was wel goed.

Laatst bijgewerkt: 24 augustus 2019

Fijne plek!!

Fijne rustige plek. Dicht bij het prachtige strand en het heldere water. Ideaal voor kleine maar ook grote kinderen. Voldoende activiteiten in en rond het hotel. Heel vriendelijk personeel. Sommige werken er al meerdere jaren. Vast personeel. Erg fijn. Geen vraag is teveel. Mooi uitzicht. Geen gedoe en gevecht bij de ligbedjes, erg fijn!! Eten is heerlijk, ben erg tevreden. Gevarieerd. Er word rekening gehouden met allergie voor bepaalde producten, gewoon even aangeven bij de kok. Uiterlijk 23 uur is alles weer rustig en geen last van muziek en hard pratende mensen. Bij het restaurant ook geen gehaast met eten.

Laatst bijgewerkt: 22 september 2018

zeer vriendelijk personeel

Ideaal met kinderen. Personeel geeft ze veel aandacht.

Laatst bijgewerkt: 24 juli 2018

Heerlijk voor kleine kinderen

Een mooi kleinschalig complex. Ideaal met kleine kinderen. Jammer dat de animatie niet in het Nederlands was zoals wel in de brochure stond. De kamers zijn niet groot maar wel erg schoon wat fijn is met een net kruipende baby

Laatst bijgewerkt: 16 mei 2016

Mooi hotel

Vriendelijke mensen, mooi hotel en erg kindvriendelijk

Laatst bijgewerkt: 5 mei 2016

Is mooie locatie om op vakantie te gaan

Faciliteiten zijn zeer goed het eten is goed dus een goede plek om op vakantie te gaan