Trend Alcúdia reviews

Laatst bijgewerkt: 14 oktober 2019

Mooi, schoon, goed onderhouden hotel

Goed eten, vriendelijk personeel, dichtbij winkelstraat, strand. Heel mooi modern hotel, mooie schone kamers met hele fijne douche. Mooi zwembad met ligbedden en parasols. Bar bij zwembad waar je ook snacks kunt bestellen. Fitness met sauna aanwezig. Heel erg goed en lekker eten en ruime tijden om te eten.

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2019

Super hotel. Alleen voor volwassen. Top eten. Zeer schoon. Prachtig zwembad. Geweldig behulpzaam personeel. Maar 2 etages hoog en een klein schalig hotel. 1 min puntje is dat er hoge hotels rond om staan. Vlak bij het strand.

Laatst bijgewerkt: 30 augustus 2019

Fijn kleinschalig hotel op loopafstand van het strand

Uitermate vriendelijk personeel die er alles doen om je het naar de zin te maken. Kamers zijn modern ingericht en de bedden liggen echt super! Al met al een heerlijke vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar!

Laatst bijgewerkt: 27 juli 2019

Super hotel, prima personeel, goed eten

Super hotel. Personeel die alles doet om het je naar de zin te maken. Je kunt alles in het hotel op rekening laten zetten. Het eten is gevarieerd. Het hotel heeft maar 2 verdiepingen. Het strand is maar een klein stukje lopen. Daar kun je 2 bedden met parasol(inclusief kluisje) huren. Dat kluisje is ook fijn, je kunt toch met zijn tweeën samen even zwemmen. Wij hebben genoten.

Laatst bijgewerkt: 12 juli 2019

super hotel met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel

echt geweldige vakantie gehad . mensen zijn echt vriendelijk en proberen de gasten de vakantie van hun leven te bieden. kamers zijn netjes en up to date , eten is er goed en uitgebreid .De ligging van het hotel is ideaal voor uitstapjes naar de mooie natuur en strandjes aan de westkant van Mallorca

Laatst bijgewerkt: 27 mei 2019

uitstekend

volgens mij ben ik hierboven wel duidelijk genoeg geweest verder heb ik geen toevoegingen

Laatst bijgewerkt: 21 oktober 2018

Fijn hotel, rust doordat er geen kinderen waren. Elke dag weer n goed schoongemaakte kamer

Ook altijd weer n verrassing wat we te eten kregen.

Laatst bijgewerkt: 26 september 2018

Rustig adults only hotel. Kleinschalig. Prima uitvalsbasis voor strand en omgeving

Rustig en kleinschalig adults only hotel in rustige omgeving. Uitstekend en vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt en avondeten. Had iets meer variatie kunnen hebben. Kamers dichtbij keuken wel gehorig.

Laatst bijgewerkt: 29 juni 2018

mooi, kleinschalig hotel

het trendhotel is een mooi, kleinschalig hotel. Op loop afstand van het strand..Adults only, heerlijk rustig.

Laatst bijgewerkt: 26 mei 2018

Behulpzaam, vriendelijk personeel, schoon, in een woord geweldig. Hier komen wij zeker terug.