Ivory Playa reviews

Laatst bijgewerkt: 15 maart 2024

Relex

We waren voor het eerst sinds 5 jaar weer in het buitenland en als je dan in Ivory hotel komt dan heb je echt vakantie, zo lief en vriendelijk personeel.

Laatst bijgewerkt: 18 augustus 2022

Kindvriendelijke accommodatie vlakbij het strand

Ideale accommodatie voor gezinnen, op een paar stappen van het mooiste stukje van het strand van Alcudia. Wij hebben 10 heerlijke dagen gehad bij Ivory Playa. Het eten was uitstekend voor elkaar, het appartement was keurig en schoon en onze kinderen waren niet uit het zwembad weg te krijgen. Enige aandachtspunten: afgezien van het strand is de omgeving van het complex niet bijzonder fraai. Voor iets meer cultuur kun je de bus pakken naar Alcudia-stad (kwartiertje met de bus, halte op loopafstand). Houd er verder rekening mee dat het entertainment programma tot 's avonds laat door gaat. Wij hadden een appartement aan de zwembad-kant en konden daarom elke avond vanaf ons balkon meegenieten. Heb je s avonds behoefte aan iets meer rust, dan is dit minder geschikt. Tot slot: ondanks dat onze kinderen enorm hebben genoten van het zwembad zou het voor de kleintjes nog wel iets uitdagender mogen. Er mist een glijbaantje of andere waterattracties.

Laatst bijgewerkt: 6 augustus 2022

Rust, vriendelijk, schoon, lekker, fantastisch

Appartementen geboekt met hotelfaciliteiten op een uitstekende ligging. Zee dichtbij, vlak aflopend, twee grote zwembaden, uitgebreide kinderanimatie, 's avonds 2 shows, zeer vriendelijk!

Laatst bijgewerkt: 25 juni 2022

Goed hotel voor gezinnen met kleine kinderen

Niets te doen in de directe omgeving alleen supermarkt. Strand om de hoek maar geen terrasje of boulevard , je bent aangewezen op het hotel om iets te eten/drinken. Voor restaurantjes in de avond moet je naar playa dr Miro (geen leuke plaats) of Alcudia (wel leuk) met de taxi rond de €10,00 heen en €10,00 terug. Wij zijn wat ouder en willen wat meer gezelligheid in de directe omgeving!!

Laatst bijgewerkt: 10 mei 2017

Super hotel.

Alles top,ook een leuk team van de animatie,deden leuke dingen,wel wat lawaaiig als je aan de straat kant zit,maar daar heb je wel tot het laatst de zon,en dat is in mei wel heerlijk.En je loopt het hotel uit en na 50 meter ben je op het strand.En je hebt 2 mooie zwembaden waarvan 1 verwarmd.

De heerlijke zee
Wandelen tussen zee en meer