Bellevue Club reviews

Laatst bijgewerkt: 4 november 2023

Fantastisch!

alles was goed! eten, zelfs de zee - water was warm

Laatst bijgewerkt: 1 november 2023

Beter dan de fotos

Unieke ervaring super schoon en netjes zeker voor herhaling vatbaar.Zo geweldig mooi meer en uitzicht waar je elke mee mag wakker worden.

Laatst bijgewerkt: 30 oktober 2023

Lopen, lopen en lopen

Door de 3 uur vertraging kwamen we midden in de nacht aan met 2 kinderen. Door de stromende regen met weinig zicht( grote gaten in de wegen )hebben we 30 min gezocht naar onze kamer die helemaal achterop het complex lag. Niet te doen..Daar zou iets voor geregeld kunnen worden. Er rijden immers golfkarretjes op het terrein. Door de enorme gaten iin de weg, was het een zwembad en was onze bagage nat. Veel, heel veel lopen overal naar toe als je achterop het park verblijft. Eten was goed te doen. Genoeg keuze en variatie. Schoonmaak kan beter, onder de bedden lag ontzettend veel stof. Al met al hebben we en vooral onze kleinkinderen ons vermaakt.Voor kinderen is het een paradijs. Waterspeelplaatsen, speeltuinen. Kermis , gamehal. Genoeg te doen. Het is een grootschalig complex, waar wij door het afleggen van vele km per dag niet meer zo snel zullen kiezen.

Laatst bijgewerkt: 29 oktober 2023

Korte vakantie op Mallorca

Tijdens de Herfstvakantie toch nog even een paar dagen de zon opzoeken op Mallorca. Helaas toen we aankwamen regende het heel erg hard. Maar alle dagen daarna was het heerlijk 24 tot 28 graden met volop zon. Helaas is het vliegen vanaf Brussel Charleroi niet echt bevallen dit had meerdere oorzaken: 1 de afstand vanuit Nederland (Rotterdam) naar het vliegveld is eigenlijk net te ver. 2,5 uur reistijd en de geboekte parking op/nabij het vliegveld voldeed totaal niet aan onze verwachtingen. Het Aeropark terrein dichtbij het vliegveld was vol dus toen moesten we in colonne naar P2 wat verder weg was van het vliegveld. We werden hier ergens achterop een groot terrein gedropt en moesten op de P-plaats al enkele minuten lopen ('s nachts in de vrieskou) naar het pick-up point. Hier moesten we eerst nog de laatste € 5,00 betalen (voelde als een soort ripe-off) voordat we met de taxi busjes naar het vliegveld gebracht werden. Hier werden we ergens achterop het vliegveld bij bordje P27 gedropt en vanaf daar werd er niet goed aangegeven waar de ingang van de terminal was. Om dit dan rond 06:15 in de ochtend te gaan zoeken/vragen is niet echt makkelijk. In de add stond dat je slecht 0,8 Km hoefde te lopen nou dit was incl. de wandeling op de P-plaats wel een kleine 4 Km en dat als je dan slecht ter been bent. Ook bij de terugkomst was dit hetzelfde met Aeropark. In totaal stonden er rond 23:30 denk wel 50 personen te wachten en ook toen kwamen ze met 3 tot 4 taxibusjes (x8 personen max.) ons ophalen. Dit terwijl iedereen in de miezerregen stond te wachten zonder overkapping en/of stoelen/banken. Nadat de eerste taxi's weggereden waren werden we door een van de medewerkers meegenomen door het hek van het vliegveld heen net buiten het vliegveld zodat de taxi's niet elke keer allerlei checkpoints voorbij hoefde. Dit voelde alsof je een soort van vluchteling was die diep in de nacht iets illegaals aan het doen was. Ook op dit punt was er geen overkapping en/of bankjes waar men even kon zitten. Totaal hebben we denk ik wel 20/25 minuten gewacht tot wij met een taxibusje meekonden naar de P2 om hier dan op het grote P-terrein je auto te zoeken terwijl er geen duidelijke herkenningspunten waren in de vorm van palen of nummeringen. Uit eindelijk rond 00:30 pas de auto gevonden en ingeladen om dan weer 2,5 uur terug te moeten rijden richting Rotterdam. Dit nadat je ongeveer 45 minuten in de kou moest staan/lopen. De volgende keer denk ik toch dat we gewoon vanuit Rotterdam of Schiphol gaan vliegen. Minder reistijd beteren P-plaatsen en snellere reis van en naar huis. Helaas dan wel iets hogeren kosten maar die nemen we dan maar voor lief.

Laatst bijgewerkt: 28 oktober 2023

bluebay bellvue mallorca

goede accommodatie wel al ver verouderde blokken , maar goed ingerichte kamers met badkamer en keukentje en balkon met zicht op de bergen en de zee , helaas hadden wij de pech dat de muur aan de andere kant van de badkamer waar het bed tegen stond van onder tot een meter hoog vocht/schimmel had de geur er van was niet al te gezond om tegen te slapen. gelukkig hadden we nog het zetelbed. ook de matras van het bed was mijn gedacht op /doorgelegen. het all in of half pension eten liet ten wensen over , wij zijn dan ook na de 2de dag buitens huis gaan eten . we hebben toch geopteerd om de kamer te behouden alleen al voor mijn moeder(77j) voor het zicht (en wat krijg je mischien in de plaats) , en ik sliep goed in het zetelbed. zij genoot zo van het uitzicht en het ontbijt dat we zelf konden maken en nuttigen op balkon .

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2023

Heerlijke vakantie!

We hebben ontzettend genoten bij BB. We kwamen wat laat aan na een uur vertraging op Schiphol. Geen enkel probleem op Palma, de transfer was snel gevonden en we konden direct vertrekken in een kleinere bus taxi. Het hotel/resort zelf is erg groot. Wij verbleven in Fedra 1, direct naast het waterpark. De kamer ( double deluxe ) was erg netjes, we miste alleen de handdoeken en lakens voor de 3de persoon. Snel telefoontje naar de receptie en met een half uurtje werd het gebracht naar onze kamer. Daarna lekker gegeten in het buffetrestaurant, voor ieder wat wils. Verwacht geen 5sterren keuken, over het algemeen was alles lekker op smaak, veel variatie en de toetjes waren natuurlijk favoriet. Tip: Ga op de begintijden van het restaurant eten, dan is het allemaal nog goed “warm”. De gezellige strip, die direct bij het hotel ligt heeft ruime keuze uit supermarkten, leuke winkeltjes en ongeveer 10 min lopen op het strand. Wij vonden 6 dagen prima voor dit resort, we hebben iedere dag zo’n 20.000 stappen gezet, houd hier rekening mee, alles is namelijk best een stukje lopen, receptie, restaurant, overige zwembaden. Al met al een dikke 8 voor deze vakantie :)

Laatst bijgewerkt: 23 oktober 2023

Hotel was goed, wel gezellig. Leuke voorzieningen voor kinderen.