Alcudia Garden reviews

Roomservice

Van Zuijdam
Laatst bijgewerkt: 31 oktober 2023

Genoten!

Het was fantastisch in Alcudia Garden! Het apart/hotel ligt heel gunstig, dicht aan de kust/zee en met de bus 10 min verwijdert van het oude stadje! Zoveel gezien en gedaan. Op 5 min afstand hebben we een scooter kunnen huren en zijn we gaan toeren over t eiland, 1,5 uurtje rijden naar de grotten Porto Cristo, echt een aanrader om te gaan kijken

Laatst bijgewerkt: 6 oktober 2023

Alcudia garden

Mooi hotel-appartement Ligging perfect,..niet ver van de zee winkels en restaurantjes

Mw. S. Hakkert
Laatst bijgewerkt: 1 oktober 2023

Schoon en goed hotel kindvriendelijk

Incheck loopt vlot de kamers van annex palm garden waren modern schoon en goede matrassen. Wij hadden all incl echt fantastisch zoveel keus je krijgt keuze stress alles smaakt lekker. Er is elke dag friet spaghetti en saladebar en daarnaast vele soorten vis en vlees en tappas. Schepijs toetjes vers fruit teveel om op te noemen super..kinderen worden de hele dag vermaakt door animatie.

Laatst bijgewerkt: 16 augustus 2023

Niks voor ouders met tieners

Alcudia Garden is een mooi complex. Het hotel is alleen maar gericht op kinderen tot 8 jaar. Voor tieners is er niets te doen. Avondanimatie stelt niets voor. Dichtbij strand en winkels. Wij zaten in Palm Garden (bijgebouw) dit is ons uitstekend bevallen. Eten is voldoende.

Laatst bijgewerkt: 13 juli 2023

Te massaal.

Groot complex met telkens zeer veel mensen bij het zwembad en bij het restaurant.

Laatst bijgewerkt: 20 juni 2023

Aanrader !

Super mooi hotel , schoon , vriendelijk personeel en de All In is goed eten en drinken zeer goed !

Mw. M. Seuren
Laatst bijgewerkt: 2 juni 2023

Goed verzorgd en schoon hotel!

Netjes hotel. Overal is het schoon en word netjes gepoetst, zowel de kamers als rond het zwembad. Kamers zijn schoon en ruim. Leuk zwembad en voor de kleinere kindjes een apart gedeelte wat langzaam afloopt en waar ze kwa diepte vaak net kunnen staan. Eten is van goede kwaliteit, echter zou het van ons wel iets uitgebreider mogen kwa keuze en aanbod. Vooral bij het ontbijt en diner is het vaak druk bij het buffet en staan de tafels dicht op elkaar waardoor het een beetje chaotisch oogt en voelt. De ligging is perfect! 1 straat over en je staat op het mooie zandstrand van alcudia, dichtbij de haven en met genoeg winkeltjes en restaurantjes in de buurt. Al met al een aanrader dus!

Hr. A. van den Berg
Laatst bijgewerkt: 13 april 2023

Laatst bijgewerkt: 30 september 2022

Eten prima. Gebouw matig

Het gebouw is super gehorig, schoonmaak begint al voor 06.00 uur te schuiven met karren in de gangen. Matrassen zijn net planken waar je afrolt. Zo jammer want tuin en entourage is prachtig. Verder verkeerslawaai als appartement aan de buitenkant ligt.

op het ruime balkon