Bungalows Velazquez reviews

Laatst bijgewerkt: 13 mei 2022

Mooi en verzorgd park.

Super net complex. Mooie ligging tussen de stranden en de boulevard. Leuk opgezet qua ligging van de huisjes en de tuintjes.

Laatst bijgewerkt: 9 januari 2022

Laatst bijgewerkt: 30 januari 2020

Mooi maar wel prijzig.

Het complex ziet er verzorgd uit. Gunstig gelegen t.o.v. restaurants, supermarkt en winkeltjes. Geen mogelijkheid voor ontbijt/diner inbegrepen; geen ruimte voor. Niet geschikt voor mindervaliden. Receptie niet altijd open. Er wordt elke dag schoongemaakt; men vergeet wel eens een handdoek. Handdoeken voor ligbed tegen borg. Parkeren huurauto is een ramp, veel te weinig parkeerplaatsen.

Laatst bijgewerkt: 19 december 2019

Perfect

Rustig centraal gelegen veel privacy Alles goed onderhouden Vrindelijk personeel Mooi ruim appartement ruime badkamer met helaas een kleine douchecabine welke een beetje onhandig was ingedeeld,maar hier was mee te leven

Laatst bijgewerkt: 29 september 2019

Wij zaten beachfront. Geweldige plek. Je zit vlak aan de boulevard,maar daar heb je totaal geen last van.

Laatst bijgewerkt: 3 juni 2019

Geweldig prachtige ligging

Het is een hele mooie accomacatie.Heel schoon en alles word goed onderhouden.Personeel heel lief en vriendelijk.

Laatst bijgewerkt: 27 april 2018

Wij komen hier zeker terug mooie ligging , mooie bungalows ruim en super schoon.

Wij vonden het geweldig. Uitzicht op zee boulevard aan de achterkant . verwarmde zwembaden , super schone bungalows werden ook elke dag schoongemaakt . Fijn en vriendelijk personeel . Wij komen zeker snel weer terug !!

Laatst bijgewerkt: 27 januari 2018

Heerlijk verblijf

Niet heel geschikt voor mensen die moeilijk ter been zijn vanwege vele trapjes. Verder heerlijk vertoeven. Flessen met 5 liter water verkrijgbaar bij receptie. Baddoeken beschikbaar onder borg. Magnetron, waterkoker en broodrooster aanwezig. BVN TV.

Laatst bijgewerkt: 27 januari 2018

Perfecte plek voor mensen die rust willen

Overal dichtbij.water bij de receptie verkrijgbaar.goede controle en beveiliging.netjes onderhouden.kleinschalig.vriendelijk personeel en hulpvaardig.

Laatst bijgewerkt: 11 augustus 2017

Perfecte ligging, kleinschalig

Mooie bungalows, gesitueerd ene kant de zee andere kant de boulevard. Rustig, netjes, schoon. Twee zwembaden. Alles in goede staat. Prima bevallen

Boulevard
Hier verbleven wij (boven)
Uitzicht ons balkon
Bung. 32 en 33 vanaf zeezijde, links op de achtergrond de boulevard