Apartamentos Guinate Club reviews

Laatst bijgewerkt: 25 februari 2024

Heerlijke vakantie in Guinate Club

Laatst bijgewerkt: 4 februari 2024

Prima

Prima. Appartement. Heel schoon en groot. Vriendelijk personeel Altijd iemand aanwezig

Haitsma
Laatst bijgewerkt: 29 januari 2024

Prima verblijf, fijn appartement

Wij (vader, moeder en kinderen van 2 en 3 jaar oud) hebben een prima tijd gehad in dit appartement. Over het algemeen is het hotel prima onderhouden, maar de beloofde schoonmaakdagen zijn (naar onze mening) niet geheel nagekomen. Tijdens de 7 nachten die we er verbleven hebben we de schoonmaakster 2 keer gezien terwijl ze 4 keer zou komen. (Nu kan het zijn dat we haar gemist hebben, maar aan de vloer bleef vuil) Waarvan 1 van die 2 keren was op de laatste dag dat we er verbleven (handdoeken worden 2 keer per week gewisseld en ook dit was op de laatste avond) Allemaal geen probleem, maar er is geen mogelijkheid om zelf even de vloer te vegen. Ik zou het hotel dan ook willen adviseren om een veger en blik op de kamer te plaatsen zodat gasten zelf de vloer netjes kunnen houden (zand, broodkruimels etc.) De ligging is prima. Niet direct aan het strand, maar middels een kleine wandeling snel te bereiken. Mensen die slecht te been zijn moeten wel rekening houden met de stijle klim die lokaal bekend staat als “cardiac hill” als je de heuvel ziet kun je je daar wel een voorstelling van maken.. Al met al een prima verblijf! Zou zonder twijfel weer boeken.

Laatst bijgewerkt: 10 januari 2024

Mooi appartement

Schoon en netjes, alles goed voor elkaar

Laatst bijgewerkt: 23 december 2023

Geweldige accomodatie

Goed appartement met de beste service

Laatst bijgewerkt: 21 april 2023

Mw. J. Vrolijk
Laatst bijgewerkt: 28 december 2022

Smile

Fijn appartement lekker ruim, vriendelijk personeel we hebben ontzettend genoten. Is voor herhaling vatbaar.

Laatst bijgewerkt: 7 augustus 2022

Geweldige locatie

Time To Smile Guinate Club in één woord GEWELDIG !

Laatst bijgewerkt: 5 juni 2022

Hr. J. de Hart